2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "advertising effectiveness"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність реклами на прикладі підприємства ТМ «Аеростар»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лукʼяненко, М.Стаття присвячена аналізу ефективності рекламних заходів ТМ «Аеростар» – визнаного лідера ринку вентиляційного обладнання. Розглядаються основні критерії оцінки ефективності реклами, такі як охоплення аудиторії, частота контактів, впізнаваність бренду, вплив на продажі та ROI. У статті також аналізуються сучасні підходи до реклами, включаючи використання традиційних рекламних каналів, цифрових медіа, соціальних мереж, контент-маркетингу та інноваційних технологій. Висвітлюється ефективність цих підходів у підвищенні впізнаваності бренду, залученні нових клієнтів та зміцненні взаємодії з існуючими споживачами.