2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "advertising campaign"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Digital performance кампанія рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Таран, Є.У статті проаналізовано суть та основні етапи digital performance рекламної кампанії в сучасних умовах. Охарактеризовано інновації, що використовуються у цій сфері, та визначено ключові фактори впливу на ефективність рекламних кампаній. Розглянуто процес реалізації кампанії в рекламній агенції від дослідження ринку до звітності та аналізу результатів. Особлива увага приділена використанню штучного інтелекту, програматик реклами та big data для підвищення ефективності реклами.Документ Використання динамічних креативів у рекламних кампаніях(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Воробйова, Л.Рекламні креативи відіграють ключову роль в сучасному сприйнятті реклами в соціальних мережах. Ця наукова стаття досліджує використання та вплив динамічних креативів у рекламних кампаніях. Зростання конкуренції на ринку та зміни у споживчих уподобаннях створюють потребу у рекламних стратегіях, що привертають увагу та заохочують споживачів до взаємодії з брендом.Документ Рекламна кампанія торговельних підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Каращук, С.Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення організації рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламної кампанії, та наведено види рекламної кампанії. Також було досліджено структурно-функціональну модель рекламної кампанії.Документ Рекламні кампанії з використанням цифрових інструментів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Венглівський, В.Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення розробки рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламних засобів, висвітлено класифікацію в мережі інтернет, порівняння основних рекламних засобів просування послуг спеціалізованих підприємств. Також наведено методичні рекомендації по розробці рекламних кампаній.Документ Розробка рекламної кампанії підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дем’яненко, М.У статті розглянуто ключові етапи створення ефективної рекламної стратегії в сучасних умовах. Проведено комплексний аналіз основних методів збору інформації для проведення рекламних кампаній. Розкрито специфіку використання генеративного штучного інтелекту для створення реклами.Документ Цифрова рекламна кампанія підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Громов, Є.У цій статті описано, як проводиться розроблення цифрової рекламної кампанії, наведені основні показники та метрики для вимірювання її успішності. Також, у статті розглядається важливість проведення аналізу ефективності цифрових рекламних кампаній для розвитку бізнесу, також описано основні чинники, які впливають на успішність таких кампаній.