2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Essence and importance of promotion STRATEGY IN tourism(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Skrypnik, D.In this article, we will explore the essence and definition of a promotion strategy in tourism, as well as analyze the key factors that influence its effectiveness. We will look at the importance of promotion strategies and contribution to the development of the tourism industry and economy both in Ukraine and around the world. In addition, we will pay attention to current trends and best practices in the promotion of tourism products and services.Документ Аналіз рекламної діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Фількіна, Я.У статті констатовано необхідність постійного моніторингу рекламної діяльності і її адаптації до сучасних умов динамічного середовища. Розглянуто особливості рекламної діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Побудовано схему рекламних засобів просування для мережі магазинів «Сільпо». Проаналізовано рекламну діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» та її динаміку.Документ Ефективність реклами на прикладі підприємства ТМ «Аеростар»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лукʼяненко, М.Стаття присвячена аналізу ефективності рекламних заходів ТМ «Аеростар» – визнаного лідера ринку вентиляційного обладнання. Розглядаються основні критерії оцінки ефективності реклами, такі як охоплення аудиторії, частота контактів, впізнаваність бренду, вплив на продажі та ROI. У статті також аналізуються сучасні підходи до реклами, включаючи використання традиційних рекламних каналів, цифрових медіа, соціальних мереж, контент-маркетингу та інноваційних технологій. Висвітлюється ефективність цих підходів у підвищенні впізнаваності бренду, залученні нових клієнтів та зміцненні взаємодії з існуючими споживачами.Документ Маркетинг менеджмент діяльності фармацевтичного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коротков, Д.У статті розглянуто особливості формування образу бренду ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Проведено аналіз комунікативної підсистеми розвитку бренду ПрАТ »Фармацевтична фірма «Дарниця». Досліджено фактори, що перешкоджають розвитку маркетингового потенціалу ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Описано технології, що активно впроваджуються у фармацевтичний маркетинг Фармацевтичної фірми «Дарниця».Документ Маркетингові стратегії закладу вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Перерва, Я.В статті розглядаються маркетингові стратегії Державного торгово-економічного університету (ДТЕУ) у контексті сучасних викликів та можливостей у сфері вищої освіти. Проаналізовано актуальні тенденції та інноваційні підходи до розвитку маркетингових стратегій, зокрема у залученні студентів, підтримці фінансової стійкості, розвитку міжнародної співпраці та підвищенні конкурентоспроможності університету. Висвітлено важливість використання інноваційних методів, таких як віртуальна реальність, соціальні медіа, онлайн-курси та інші, для ефективного просування освітніх послуг ДТЕУ. Дослідження ставить за мету зрозуміти роль маркетингу у стратегічному управлінні університетом та розробити рекомендації для подальшого розвитку його маркетингових стратегій.Документ Особливості та принципи рекламної політики на ринку лакшері послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кононенко, М.У статті висвітлено основні принципи рекламної політики на ринку лакшері послуг у сфері гостинності, проаналізовано вплив сучасних трендів, таких як цифрові технології та зміна споживчих уподобань на розробку та реалізацію рекламних пропозицій для лакшері-сегмента. Визначено особливості рекламної політики в мережах готельного бізнесу, які враховують специфіку сучасного споживача.Документ Оцінка рекламної діяльності закладів вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Плосконос, Д.У статті розглянуто методи оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті, як новітньому середовищі бізнес-комунікацій. Результати дослідження проблем оцінки ефективності Інтернет-реклами показали, що світовий ринок Інтернет-реклами розвивається динамічно, але нерівномірно серед різних її видів, зокрема найбільше зростання спостерігається у SMM та пошуковій рекламі. Доведено, що для оцінки ефективності Інтернет-реклами необхідно використовувати комплексний підхід, який дозволяє оцінювати як комунікативні, так і економічні показники в рамках моделі AIDA.Документ Реклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рубцова, Д.У статті розглянуто основні чинники та складові медіа стратегії рекламного бізнесу, схему роботи рекламних агенцій, їхнє місце на ринку послуг та організація рекламної діяльності.Документ Рекламна діяльність на підприємстві роздрібної торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Горбач, К.У статті висвітлюються особливості рекламної діяльності підприємств роздрібної торгівлі, зосереджуючись на вивченні впливу реклами на ефективність у даній сфері. Дослідження фокусується на визначенні основних факторів, що впливають на успішність рекламної діяльності в роздрібній торгівлі, включаючи таргетинг, змістове наповнення та взаємодію з цільовою аудиторією. Було розглянуто показники ефективності реклами та застосування аналізу даних як інструменти для вимірювання ефективності рекламних зусиль. Проведено аналіз викликів, з якими стикаються підприємства роздрібної торгівлі при здійсненні рекламної діяльності. Досліджено способи ефективного використання реклами для підвищення прибутковості та ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі.Документ Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Соколова, К.У статті проаналізовано питання організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів (ЗБВ). Розглянуто актуальність теми, ступінь її розкритості в літературі, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження. Описано методи та інструменти, які використовувалися для проведення дослідження. Обговорено аналіз проблемних питань організації рекламної діяльності підприємств з виготовлення ЗБВ та розроблені рекомендації щодо їх вирішення.Документ Рекламна кампанія торговельних підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Каращук, С.Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення організації рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламної кампанії, та наведено види рекламної кампанії. Також було досліджено структурно-функціональну модель рекламної кампанії.Документ Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мєєрзон, М.У статті досліджують теоретичні та практичні аспекти управління маркетин¬говими комунікаціями у сфері гостинності. Окрема увага приділяється важливості комплексного підходу до використання маркетингових інструментів, інтеграції різних каналів комунікацій і адаптації до змінних умов ринку. Визначаються ключові фактори ефективного управління маркетинговими комунікаціями, включаючи клієнтоорієнто¬ваність, інтерактивність та сезонність. Автор надає рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційних стратегій у готельному та ресторанному бізнесіДокумент Управління репутацією спортивного підприємтсва «Рівненська обласна федерація тайського боксу (Муай тай)»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Савінський, Т.В статті з’ясовано роль та необхідність управління репутацією спортивного підприємства «Рівненська обласна федерація тайського боксу (МУАЙ ТАЙ)» м. Рівне. Також з’ясовано сутність репутації цього спортивного підприємства. Розглянуто ряд стратегій та підходів бренд-менеджменту, що використовуються в управлінні репутацією спортивного підприємства. Розглянуто основні складові стратегії комунікації спортивного підприємства. Сформовано рекомендації щодо подальшого підвищення репутації спортивного підприємства за рахунок сучасного контент-маркетингу. Розглянуто способи впливу реклами на репутацію. Розглянуто алгоритм формування репутації та джерела фінансування заходів підвищення репутації підприємства. Узагальнено позитивні та негативні сторони репутації спортивного підприємства.Документ Цифрові інструменти рекламування закладу вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Котляренко, В.У статті розкрито основні цифрові інструменти та методи рекламування закладів вищої освіти. Важливість реклами, структура рекламного контенту та стратегії, які використовуються для просування вищої освіти у сфері інформації та навчання, систематично вивчаються в цьому дослідженні. Крім того, у дослідженні розглядаються найефективніші цифрові інструменти, що використовуються маркетинговими службами у вищій освіті соціальні медіа-платформи, такі як Facebook або Instagram, Telegram або LinkedIn; Google Ads; SEO; Електронний маркетинг; створення відеоконтенту; ведення блогу; аналітика плюс тестування, а також впливовий маркетинг.