Навчальні посібники
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні посібники за Ключові слова "design"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ АРХІТЕКТУРА ТА ДИЗАЙН ARCHITECTURE AND DESIGN(Державний торговельно-економічний університет, 2023) ЗАВАРЗІН Олег, ZAVARZIN OlegЕнциклопедичний довідник містить визначення близько 5000 термінів з дизайну та архітектури, зокрема короткі відомості про видатних майстрів цієї справи, що у сукупності дає повне уявлення про зміст цієї галузі практичної діяльності та знань. Кожне поняття, термін наведено українською мовою. Видання стане у пригоді всім, хто бажає оволодіти українською термінологією у сфері дизайну, архітектури, будівництва. Рекомендовано як довідкове видання для здобувачів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 022 «Дизайн». Також може бути корисним для архітекторів, інженерів, мистецтвознавців. The encyclopedic reference book contains definitions of about 5000 terms in design and architecture, including brief information about outstanding masters of this field, which together gives a complete idea of the content of this field of practical activity and knowledge. Each concept, term is given in Ukrainian. The publication will be useful to everyone who wants to master Ukrainian terminology in the field of design, architecture, construction. Recommended as a reference publication for higher education students studying in the specialty 022 "Design". It may also be useful for architects, engineers, and art critics.Документ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ДИЗАЙНУ ENGLISH FOR STUDENTS IN DESIGN(Державний торговельно-економічний університет, 2024) ВЛАСЕНКО Людмила, VLASENKO Liudmyla; МІРОЧНИК Віра, MIROCHNYK Vira; ТИТАРЕНКО Анна, TYTARENKO AnnaНавчальний посібник «English for Students in Design» ознайомлює студентів готельно-ресторанного бізнесу з англійською термінологією за спеціальністю, спрямований на розвиток професійної іншомовної комунікативної компетенції майбутнього фахівця в галузі готельно-ресторанного бізнесу шляхом послідовного та систематичного оволодіння основами фахової лексики, розвитку навичок усного мовлення в межах професійної тематики. Комунікативні вправи дають змогу закріпити основну термінологію, розвинути навички розуміння й аналізу оригінальних текстів, спілкування в ситуаціях, наближених до реальної професійної діяльності. Призначений для здобувачів ступеня вищої освіти спеціальності «Дизайн». The coursebook "English for Students in Design" introduces students of the hotel and restaurant business to English terminology by specialty, aimed at developing professional foreign language communicative competence of a future specialist in the hotel and restaurant business through consistent and systematic mastering of the basics of professional vocabulary, development of oral communication skills within the professional subject. Communicative exercises make it possible to consolidate basic terminology, develop skills in understanding and analyzing original texts, and communicate in situations close to real professional activity. Designed for applicants for a higher education degree in the specialty "Design".Документ МЕДІАЛАНДШАФТ Том 1. MEDIA LANDSCAPE Volume 1(Державний торговельно-економічний університет, 2023) ФАЙВІШЕНКО Діана, FAYVISHENKO Diana; КИЯНИЦЯ Євгенія, Kyianytsia Ievgeniia; АЛДАНЬКОВА Галина, ALDANKOVA Halyna; БРЮХАНОВА Галина, BRYUKHANOVA Halyna; ГАМОВА Ірина, GAMOVA Iryna; ГОЛІК Оксана, HOLIK Oksana; ЛІСНЕВСЬКА, Аліна, LISNEVSKA Alina; ЛІСУН Яніна, LISUN Yanina; ЮСУПОВА Ольга, YUSUPOVA Olga; ЯЦЮК Дмитро, YATSIUK DmytroНауково-практичне видання присвячено розгляду медійного середовища, структурним підрозділам, напрямам, які складають медійний ландшафт сьогодення, а також тим засадам, які спрямовані на підвищення медіаграмотності суспільства. Представлено теоретичні основи медіалогії, практичні тенденції формування різних форм контенту, трансльованого як через традиційні, так і через інтерактивні масмедіа. Запропоновано найбільш актуальні напрями візуалізації тих інформаційних, рекламних та інших звернень, які сприятимуть формуванню високого рівня громадської свідомості всіх членів медіапростору, мистецької та культурологічної компетентності здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Журналістика». Видання призначене для опанування медіазасад майбутніми фахівцями у сфері медіа та практиками суміжних професій. The scientific and practical publication is devoted to the consideration of the media environment, structural divisions, directions that make up the media landscape of today, as well as the principles that are aimed at increasing the media literacy of society. The theoretical foundations of medialogy are presented, practical trends in the formation of various forms of content broadcast through both traditional and interactive mass media. The most relevant directions for the visualization of those information, advertising and other appeals that will contribute to the formation of a high level of public consciousness of all members of the media space, artistic and cultural competence of higher education applicants in the specialty "Journalism" are proposed. The publication is intended for mastering media fundamentals by future media professionals and practitioners of related professions.