Практична психологія
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Практична психологія за Ключові слова "позитивна Я-концепція"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ Я- КОНЦЕПЦІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) РАЛКО, Дарина ОлексіївнаРалко Д. О. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню формування позитивної Я-концепції в юнацькому віці. У роботі теоретично проаналізовано та емпірично досліджено особливості Я-концепції у осіб юнацького віку, розкрито стратегії щодо її формування. Перший розділ присвячений теоретичному обгрунтуванню феномену «Я- концепція», особливостям, умовам та чинникам її становлення та формування на різних вікових періодах, зокрема в юнацькому віці. У другому (емпіричному) розділі представлений власний якісний та кількісний аналіз даних, отриманих за допомогою застосування психодіагностичних інструментів: (методика діагностика самооцінки Дембо-Рубінштейна, модифікація А. Парафіян, методика «Особистісний диференціал, адаптована в НДІ ім. В. М. Бехтєрєва та методика «Самодіагностика Я-концепції»). Всього у дослідженні взяли участь 50 осіб юнацького віку Результати дослідження можуть бути використані викладачами закладів освіти на лекційних і практичних заняттях з вікової та педагогічної психології. Ralko D. AT. The qualification work is dedicated to the study of the formation of a positive self-concept in youth. The work theoretically analyzed and empirically investigated the peculiarities of the self-concept of youth, revealed strategies for its formation. The first chapter is devoted to the theoretical substantiation of the phenomenon "I- concept", features, conditions and factors of its formation and formation at different age periods, in particular in youth. The second (empirical) section presents our own qualitative and quantitative analysis of data obtained with the use of psychodiagnostic tools: (Dembo-Rubinshtein self-assessment diagnostic method, modified by A. Parafiyan, "Personal differential" method, adapted at V.M. Bekhterev Research Institute and the technique "Self-diagnosis of self-concept"). A total of 50 young people took part in the study. The results of the study can be used by teachers of educational institutions in lectures and practical classes on age and pedagogical psychology.Документ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ Я- КОНЦЕПЦІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) РАЛКО, Дарина ОлексіївнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню формування позитивної Я-концепції в юнацькому віці. У роботі теоретично проаналізовано та емпірично досліджено особливості Я-концепції у осіб юнацького віку, розкрито стратегії щодо її формування. Перший розділ присвячений теоретичному обгрунтуванню феномену «Я- концепція», особливостям, умовам та чинникам її становлення та формування на різних вікових періодах, зокрема в юнацькому віці. У другому (емпіричному) розділі представлений власний якісний та кількісний аналіз даних, отриманих за допомогою застосування психодіагностичних інструментів: (методика діагностика самооцінки Дембо-Рубінштейна, модифікація А. Парафіян, методика «Особистісний диференціал, адаптована в НДІ ім. В. М. Бехтєрєва та методика «Самодіагностика Я-концепції»). Всього у дослідженні взяли участь 50 осіб юнацького віку Результати дослідження можуть бути використані викладачами закладів освіти на лекційних і практичних заняттях з вікової та педагогічної психології. The qualification work is dedicated to the study of the formation of a positive self-concept in youth. The work theoretically analyzed and empirically investigated the peculiarities of the self-concept of youth, revealed strategies for its formation. The first chapter is devoted to the theoretical substantiation of the phenomenon "I- concept", features, conditions and factors of its formation and formation at different age periods, in particular in youth. The second (empirical) section presents our own qualitative and quantitative analysis of data obtained with the use of psychodiagnostic tools: (Dembo-Rubinshtein self-assessment diagnostic method, modified by A. Parafiyan, "Personal differential" method, adapted at V.M. Bekhterev Research Institute and the technique "Self-diagnosis of self-concept"). A total of 50 young people took part in the study. The results of the study can be used by teachers of educational institutions in lectures and practical classes on age and pedagogical psychology