Практична психологія
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Практична психологія за Ключові слова "персонал"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічний відбір персоналу до міжнародної аграрної компанії(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Коваленко, Ангеліна ВасилівнаВипускна кваліфікаційна робота присвячена розробці підходів до психологічного відбору персоналу міжнародної аграрної компанії на прикладі діяльності ТОВ «АРАТТА». У дослідженні проаналізовано основні принципи, методи та засоби психологічної оцінки кандидатів з метою підвищення ефективності процесу підбору персоналу та відповідності кандидатів професійним вимогам. В аналітичній частині роботи виконано дослідження динаміку основних показників діяльності підприємства протягом 2022-2024 років. В рекомендаційному розділі роботи запропоновано заходи щодо психодіагностики професійно-важливих якостей та оптимізації професійного відбору працівників до міжнародної аграрної компанії. The final qualification work is devoted to the development of approaches to the psychological selection of personnel for an international agricultural company using the example of the activities of "ARATTA" LLC. The study analyzed the basic principles, methods and means of psychological assessment of candidates in order to increase the efficiency of the personnel selection process and the candidates' compliance with professional requirements. In the analytical part of the work, a study was conducted on the dynamics of the main indicators of the enterprise's activity during 2022-2024. In the recommendation section of the work, measures are proposed for the psychodiagnosis of professionally important qualities and optimization of the professional selection of employees for an international agricultural company.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Максимішина, Вікторія Сергіївна“Психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування”. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра: 053 «Психологія» спеціалізації «Практична психологія» – ДТЕУ Київ, 2025. У кваліфікаційній роботі досліджено клієнтоорієнтовану взамодію. Метою теоретично обґрунтувати та емпірично визначити психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування. У дослідженні взяли участь 40 осіб. У першому розділі розглянуті аналіз проблеми клієнтоорієнтованого підходу у бізнесі. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками (КОС-2), (BEES), (MBI) та авторською анкетою. Розроблено рекомендації щодо розвитку клієнтоорієнтованої взаємодії, зокрема через емпатію, зворотний зв’язок, навчання, командну взаємодію, мотивацію та інтеграцію принципів клієнтоорієнтованості в корпоративну культуру. “Psychological features of effective client-oriented interaction of public catering workers” - Qualification work for the degree of bachelor: 053 “Psychology”, specialization “Practical Psychology” - SUTE Kyiv, 2025. The qualification work investigates client-oriented interaction. The aim is to theoretically substantiate and empirically determine the psychological features of effective customer-oriented interaction of catering workers. The study involved 40 people. The first section analyzes the problem of customer-oriented approach in business. In the second section, an empirical study was conducted using the methods (KOS-2), (BEES), (MBI) and the author's questionnaire. Recommendations for the development of customer-oriented interaction, in particular through empathy, feedback, training, teamwork, motivation and integration of customer-oriented principles into corporate culture, are developed.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Максимішина, Вікторія СергіївнаУ кваліфікаційній роботі досліджено клієнтоорієнтовану взамодію. Метою теоретично обґрунтувати та емпірично визначити психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування. У дослідженні взяли участь 40 осіб. У першому розділі розглянуті аналіз проблеми клієнтоорієнтованого підходу у бізнесі. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками (КОС-2), (BEES), (MBI) та авторською анкетою. Розроблено рекомендації щодо розвитку клієнтоорієнтованої взаємодії, зокрема через емпатію, зворотний зв’язок, навчання, командну взаємодію, мотивацію та інтеграцію принципів клієнтоорієнтованості в корпоративну культуру. The qualification work investigates client-oriented interaction. The aim is to theoretically substantiate and empirically determine the psychological features of effective customer-oriented interaction of catering workers. The study involved 40 people. The first section analyzes the problem of customer-oriented approach in business. In the second section, an empirical study was conducted using the methods (KOS-2), (BEES), (MBI) and the author's questionnaire. Recommendations for the development of customer-oriented interaction, in particular through empathy, feedback, training, teamwork, motivation and integration of customer-oriented principles into corporate culture, are developed.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Максимішина, Вікторія СергіївнаУ кваліфікаційній роботі досліджено клієнтоорієнтовану взамодію. Метою теоретично обґрунтувати та емпірично визначити психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування. У дослідженні взяли участь 40 осіб. У першому розділі розглянуті аналіз проблеми клієнтоорієнтованого підходу у бізнесі. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками (КОС-2), (BEES), (MBI) та авторською анкетою. Розроблено рекомендації щодо розвитку клієнтоорієнтованої взаємодії, зокрема через емпатію, зворотний зв’язок, навчання, командну взаємодію, мотивацію та інтеграцію принципів клієнтоорієнтованості в корпоративну культуру. The qualification work investigates client-oriented interaction. The aim is to theoretically substantiate and empirically determine the psychological features of effective customer-oriented interaction of catering workers. The study involved 40 people. The first section analyzes the problem of customer-oriented approach in business. In the second section, an empirical study was conducted using the methods (KOS-2), (BEES), (MBI) and the author's questionnaire. Recommendations for the development of customer-oriented interaction, in particular through empathy, feedback, training, teamwork, motivation and integration of customer-oriented principles into corporate culture, are developed.