Практична психологія
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Практична психологія за Ключові слова "ментальне здоров’я"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Яновська, Тетяна ВалеріївнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто ментальне здоров’я студентів як багатовимірний феномен, що інтегрує емоційний, когнітивний, соціальний та поведінковий аспекти. Проаналізовано вплив соціально-психологічних чинників, таких як соціальна підтримка, рівень самооцінки, емоційна регуляція та стресостійкість, на психічне благополуччя студентської молоді. Проведено емпіричне дослідження із використанням шкали психологічного благополуччя К. Ріфф, шкали самооцінки М. Розенберга та методики соціально-психологічної адаптації К. Роджерса і Р. Даймонда. У вибірці взяли участь 40 студентів, що дозволило виявити особливості їхнього психологічного стану. Результати дослідження свідчать про переважно середній та високий рівень ментального здоров’я, хоча у частини респондентів спостерігаються труднощі із самооцінкою та емоційною стабільністю. На основі отриманих даних розроблено рекомендації для покращення психологічного клімату у навчальному середовищі та підвищення стійкості студентів до стресових факторів. This qualification paper examines students' mental health as a multidimensional phenomenon that integrates emotional, cognitive, social, and behavioral aspects. The study analyzes the influence of social-psychological factors, such as social support, self-esteem levels, emotional regulation, and stress resistance, on the mental well-being of student youth. An empirical study was conducted using the Psychological Well-Being Scale by C. Ryff, the Self-Esteem Scale by M. Rosenberg, and the Social-Psychological Adaptation Questionnaire by K. Rogers and R. Diamond. The sample consisted of 40 students, which allowed for identifying specific features of their psychological state. The results of the study indicate predominantly medium and high levels of mental health among students, though some respondents exhibit difficulties with self-esteem and emotional stability. Based on the findings, recommendations were developed to improve the psychological climate in the educational environment and enhance students' resilience to stress factors.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АБІЛІТАЦІЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД»(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Павловська, Анастасія ІгорівнаРобота розкриває суть поняття «абілітація» в контексті адаптації населення та, зокрема, молодого покоління українців до життя під час повномасштабного вторгнення. Здійснено аналіз витоків та різноманітних варіацій даного поняття та відокремлено його від терміну «реабілітація». На підставі теоретичного та емпіричного дослідження були виявлені основні компоненти психологічної складової абілітації молоді, визначені етапи її проведення та надані рекомендації по впровадженню окреслених заходів і методик, які стануть інструментом для покращення внутрішнього ресурсу та психологічної стійкості під час війни та в повоєнний період. The work reveals the essence of the concept of “habilitation” in the context of adaptation of the population and, in particular, the younger generation of Ukrainians to life during a full-scale invasion. We have analyzed the origins and various variations of this concept and separated it from the term “rehabilitation”. On the basis of theoretical and empirical research, the main components of the psychological component of youth habilitation were identified, the stages of its implementation were determined, and recommendations were made for the implementation of the outlined measures and techniques that will become a tool for improving internal resources and psychological stability during war and the post-war period.Документ «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АБІЛІТАЦІЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД»(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Павловська, Анастася ІгорівнаРобота розкриває суть поняття «абілітація» в контексті адаптації населення та, зокрема, молодого покоління українців до життя під час повномасштабного вторгнення. Здійснено аналіз витоків та різноманітних варіацій даного поняття та відокремлено його від терміну «реабілітація». На підставі теоретичного та емпіричного дослідження були виявлені основні компоненти психологічної складової абілітації молоді, визначені етапи її проведення та надані рекомендації по впровадженню окреслених заходів і методик, які стануть інструментом для покращення внутрішнього ресурсу та психологічної стійкості під час війни та в повоєнний період. Qualification thesis – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2025. The work reveals the essence of the concept of “habilitation” in the context of adaptation of the population and, in particular, the younger generation of Ukrainians to life during a full-scale invasion. We have analyzed the origins and various variations of this concept and separated it from the term “rehabilitation”. On the basis of theoretical and empirical research, the main components of the psychological component of youth habilitation were identified, the stages of its implementation were determined, and recommendations were made for the implementation of the outlined measures and techniques that will become a tool for improving internal resources and psychological stability during war and the post-war period.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я У МОЛОДІ(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Федоренко, Діана ФедорівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей формування ментального здоров’я у молоді. У роботі розкрито сутність поняття "ментальне здоров’я", його структурні компоненти та значення у розвитку особистості. Окреслено основні фактори, що впливають на ментальне здоров’я молоді, зокрема соціальні, психологічні, біологічні та освітні аспекти. Емпіричне дослідження проведено з використанням чотирьох методик, спрямованих на оцінку рівня тривожності ( Шкала тривожності Спілбергера-Ханіна) стресостійкості (Шкала стресостійкості Коннора-Девідсона), самооцінки та соціальної адаптації молоді (Шкала персонального оцінювання стресу), (Шкала депресії Бека). На основі отриманих результатів розроблено практичні рекомендації для молоді щодо збереження та покращення ментального здоров’я. Рекомендації спрямовані на підвищення рівня емоційної стабільності, зниження тривожності, депресії та покращення стресостійкості. У роботі представлено методичне забезпечення дослідження, соціально-психологічні характеристики вибірки та здійснено детальний аналіз отриманих емпіричних даних The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of the formation of mental health in young people. The paper reveals the essence of the concept of “mental health”, its structural components and importance in the development of personality. The main factors influencing the mental health of young people, including social, psychological, biological and educational aspects, are outlined. An empirical study was conducted using four methods aimed at assessing the level of anxiety (Spielberger- Hanin Anxiety Scale), stress resistance (Connor-Davidson Stress Resistance Scale), self-esteem and social adaptation of young people (Personal Stress Assessment Scale), (Beck Depression Scale). Based on the results, practical recommendations for young people to maintain and improve their mental health were developed. The recommendations are aimed at increasing the level of emotional stability, reducing anxiety, depression and improving stress resistance. The paper presents the methodological support of the study, the socio- psychological characteristics of the sample, and a detailed analysis of the empirical data obtained.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я У МОЛОДІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Федоренко, Діана ФедорівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей формування ментального здоров’я у молоді. У роботі розкрито сутність поняття "ментальне здоров’я", його структурні компоненти та значення у розвитку особистості. Окреслено основні фактори, що впливають на ментальне здоров’я молоді, зокрема соціальні, психологічні, біологічні та освітні аспекти. Емпіричне дослідження проведено з використанням чотирьох методик, спрямованих на оцінку рівня тривожності ( Шкала тривожності Спілбергера-Ханіна) стресостійкості (Шкала стресостійкості Коннора-Девідсона), самооцінки та соціальної адаптації молоді (Шкала персонального оцінювання стресу), (Шкала депресії Бека). На основі отриманих результатів розроблено практичні рекомендації для молоді щодо збереження та покращення ментального здоров’я. Рекомендації спрямовані на підвищення рівня емоційної стабільності, зниження тривожності, депресії та покращення стресостійкості. У роботі представлено методичне забезпечення дослідження, соціально-психологічні характеристики вибірки та здійснено детальний аналіз отриманих емпіричних даних. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of the formation of mental health in young people. The paper reveals the essence of the concept of “mental health”, its structural components and importance in the development of personality. The main factors influencing the mental health of young people, including social, psychological, biological and educational aspects, are outlined. An empirical study was conducted using four methods aimed at assessing the level of anxiety (Spielberger- Hanin Anxiety Scale), stress resistance (Connor-Davidson Stress Resistance Scale), self-esteem and social adaptation of young people (Personal Stress Assessment Scale), (Beck Depression Scale). Based on the results, practical recommendations for young people to maintain and improve their mental health were developed. The recommendations are aimed at increasing the level of emotional stability, reducing anxiety, depression and improving stress resistance. The paper presents the methodological support of the study, the socio- psychological characteristics of the sample, and a detailed analysis of the empirical data obtained.