Практична психологія
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Практична психологія за Ключові слова "мала група"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗГУРТОВАНОСТІ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Буркацька, Наталія ВячеславівнаКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр. – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2025. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню чинників групової згуртованості учнівського колективу в закладах загальної середньої освіти. Встановлено, що чинники мають здебільшого соціально-психологічний характер. Було виокремлено та досліджено наступні фактори впливу на групову згуртованість: соціально-психологічний клімат у колективі, самооцінка, рівень особистісної тривожності та розвитку емпатії кожного члена групи. В результаті кореляційного аналізу було підтверджено взаємозв’язок між груповою згуртованістю колективу та вищезгаданими індивідуально-психологічними параметрами. Надано подальші рекомендації щодо поліпшення рівня згуртованості колективів за допомогою тімбілдингу, позакласних заходів, соціально-психологічних тренінгів, які націлені на подолання тривожності та агресивності, на зняття стресу, підвищення самооцінки, розвиток емоційного інтелекту та емпатії серед учнів і педагогів. The research identified and examined the following factors affecting group cohesion: the socio-psychological climate within the group, self-esteem, levels of personal anxiety, and the development of empathy among group members. Through correlation analysis, the interrelationship between group cohesion and the aforementioned individual psychological parameters was confirmed. The study provides further recommendations for improving group cohesion through team-building activities and socio-psychological training aimed at reducing anxiety and aggression, alleviating stress, enhancing self-esteem, and fostering emotional intelligence and empathy among both students and educators.Документ «ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗГУРТОВАНОСТІ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Буркацька, Наталі ВячеславівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню чинників групової згуртованості учнівського колективу в закладах загальної середньої освіти. Встановлено, що чинники мають здебільшого соціально-психологічний характер. Було виокремлено та досліджено наступні фактори впливу на групову згуртованість: соціально-психологічний клімат у колективі, самооцінка, рівень особистісної тривожності та розвитку емпатії кожного члена групи. В результаті кореляційного аналізу було підтверджено взаємозв’язок між груповою згуртованістю колективу та вищезгаданими індивідуально-психологічними параметрами. Надано подальші рекомендації щодо поліпшення рівня згуртованості колективів за допомогою тімбілдингу, позакласних заходів, соціально-психологічних тренінгів, які націлені на подолання тривожності та агресивності, на зняття стресу, підвищення самооцінки, розвиток емоційного інтелекту та емпатії серед учнів і педагогів. The qualifying thesis studies the factors influencing group cohesion within student groups in general secondary education institutions. It has been established that these factors are predominantly socio-psychological in nature. The research identified and examined the following factors affecting group cohesion: the socio-psychological climate within the group, self-esteem, levels of personal anxiety, and the development of empathy among group members. Through correlation analysis, the interrelationship between group cohesion and the aforementioned individual psychological parameters was confirmed. The study provides further recommendations for improving group cohesion through team-building activities and socio-psychological training aimed at reducing anxiety and aggression, alleviating stress, enhancing self-esteem, and fostering emotional intelligence and empathy among both students and educators