Практична психологія
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Практична психологія за Ключові слова "емоційний інтелект"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ КОНЦЕПТУЮЧІ ОСНОВИ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЗВО(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-10) Пуховикова, Діана ВікторівнаУ кваліфікаційній роботі досліджено структура здорової особистості студента ЗВО. Метою роботи було дослідження концептуальних основ здорової особистості студентів ЗВО. У дослідженні взяли участь 34 особи. У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти: Феномен здорової особистості студента, її компоненти та психологічні та соціальні чинники формування. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками діагностики рівня рефлексивності у студентів (В. Карпов), “Адаптованість студентів у ВНЗ” Т. Д. Дубровська, “Діагностика емоційного інтелекту” (Н. Холл), “Мотивація до успіху” (Т. Елерс) та анкетою “Дослідження концептуючих основ здорової особистості студентів”. Кореляційний аналіз за Спірменом показав зв'язок між мотивацією до успіху та адаптованістю до навчальної діяльності, рефлексивністю. між адаптованістю до навчальної діяльності та емоційним інтелектом та між складниками емоційного інтелекту. У третьому розділі запропоновані рекомендації: когнітивний розвиток, емоційна компетентність, ціннісно- мотиваційне самовизначення, соціальна підтримка The qualification work investigates the structure of a healthy personality of a university student. The purpose of the work was to study the conceptual foundations of a healthy personality of university students. The study involved 34 people. The first section deals with theoretical aspects: The phenomenon of a healthy student personality, its components, and psychological and social factors of formation. The second chapter conducted an empirical study based on the methods of diagnosing the level of reflexivity in students (V. Karpov), “Adaptability of students in higher education” by T. Dubrovska, “Diagnosis of emotional intelligence” (N. Hall), “Motivation to succeed” (T. Ehlers) and the questionnaire “Study of the conceptual foundations of a healthy personality of students”. Spearman's correlation analysis showed a connection between motivation to succeed and adaptability to learning activities, reflexivity, between adaptability to learning activities and emotional intelligence, and between components of emotional intelligence. The third section offers recommendations: cognitive development, emotional competence, value and motivational self-determination, and social support.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Жилко, Дар’я ОлександрівнаКваліфікаційна робота спрямована на дослідження психологічних аспектів взаємодії працівників у товариствах з обмеженою відповідальністю (ТОВ). У роботі розкрито сутність міжособистісної комунікації та групової динаміки, їхній вплив на загальну ефективність організації. Особливу увагу приділено ролі лідерства, емоційного інтелекту та соціально-психологічного клімату в формуванні згуртованої та продуктивної команди. Проведено аналіз мотиваційних чинників, які стимулюють працівників до досягнення спільних цілей. У межах емпіричного дослідження виявлено залежність між рівнем комунікативної компетентності працівників і результативністю їхньої спільної діяльності. Результати роботи можуть бути використані для розробки практичних рекомендацій щодо оптимізації взаємодії у межах ТОВ. Zhilko Daria Oleksandrivna "Psychological Foundations of Employee Interaction in a Limited Liability Company." The qualification paper focuses on the study of psychological aspects of employee interaction within a limited liability company (LLC). The work explores the essence of interpersonal communication and group dynamics, as well as their impact on the overall organizational effectiveness. Special attention is given to the role of leadership, emotional intelligence, and the socio- psychological climate in forming a cohesive and productive team. The analysis examines motivational factors that encourage employees to achieve common goals. An empirical study reveals the correlation between the level of employees' communicative competence and the effectiveness of their joint activities. The results of the research can be used to develop practical recommendations for optimizing interaction within LLCs.