ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІ СИСТЕМИ У ЕКОНОМІЦІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІ СИСТЕМИ У ЕКОНОМІЦІ за Ключові слова "artificial intelligence"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль аналітичних інструментів у прогнозуванні кредитних ризиків: переваги та недоліки(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іванов, А.У статті розглянуто роль аналітичних інструментів у прогнозуванні кредитних ризиків, а також переваги на недоліки від їх використання. Приділена суттєва увага використанню сучасних технологій, таких як штучний інтелект, та оцінено їх вплив на прогнозування кредитних ризиків, а також окреслено проблеми, з якими стикаються фінансові установи, при застуванні таких інструментів.Документ Роль предиктивної медицини в сучасній медичній галузі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Свиридова, К.Стаття присвячена аналізу ролі та місця предиктивної медицини в сучасній медичній галузі. В статті розглядаються переваги предиктивної медицини, що ґрунтується на інноваційних технологіях, та визначено її потенціал для покращення здоров’я населення. Також обговорюються етичні та соціальні питання, пов’язані з впровадженням предиктивної медицини.Документ Роль штучного інтелекту в фінансових технологіях: оптимізація цифрових платіжних систем(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кочерга, В.В статті розглянуто, основні поняття штучного інтелекту у фінансових технологіях, оптимізація цифрових платіжних систем за допомогою штучного інтелекту, які виклики можуть бути у впроваджені штучного інтелекту в цифрові платіжні системи, перспективи розвитку штучного інтелекту у цифрових платіжних системах.Документ Системний аналіз показників діяльності «Макдональдз Юкрейн ЛТД»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Отрошенко, С.У статті визначено різні показники, аспекти та інструменти, які допомагають компанії ефективно аналізувати ринок, споживачів та свою маркетингову діяльність. Розглянуто можливості ва виклики використання використання штучного інтелекту для аналізу даних про споживачів та їх потреби і побажання.