ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY) за Ключові слова "globalization."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку глобального виробництва(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Андріюк, Д.У сучасних умовах глобалізації бренд-менеджмент відіграє важливу роль у стра-тегічному розвитку виробничих компаній, допомагаючи їм адаптуватися до нових ринкових реалій і підтримувати конкурентоспроможність на міжнародній арені. Стаття досліджує теоретичні основи бренд-менеджменту, вплив цього процесу на формування конкурентних переваг і його роль у інноваційних стратегіях виробничих компаній. Зокрема, розглядаються виклики глобалізації, важливість цифрових платформ і соціальної відповідальності для фор-му¬вання сучасних брендів. Практичні приклади успішних компаній, таких як Tesla та Siemens, демонструють, як ефективне управління брендами стає інструментом не лише маркетин¬гового, але й стратегічного управління в глобальному контексті.
- Документ Практичні аспекти розвитку онлайн-форм міжнародного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Бєлінська, А.Стаття присвячена аналізу практичних аспектів розвитку онлайн-форм міжнарод-ного бізнесу в умовах цифрової трансформації, глобалізації та геополітичної нестабільності. Висвітлено роль онлайн-платформ у таких сферах, як електронна комерція, переговори, віртуальні виставки, логістика та документообіг. Окреслено ключові аспекти впровадження онлайн-форм: вибір платформи, локалізація контенту, юридичні вимоги, логістика, кібер¬безпека та аналітика. Проаналізовано виклики – культурні барʼєри, технічні обмеження, регуляторні ризики – та перспективи, зокрема автоматизацію процесів і розширення ринків. Наведено приклади успішного використання онлайн-форм українськими та міжнародними компаніями. Підкреслено, що ефективне впровадження онлайн-форм забезпечує конкуренто¬спроможність, гнучкість і сталий розвиток компаній на глобальному ринку.