ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY) за Ключові слова "brand strategy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку глобального виробництва(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Андріюк, Д.У сучасних умовах глобалізації бренд-менеджмент відіграє важливу роль у стра-тегічному розвитку виробничих компаній, допомагаючи їм адаптуватися до нових ринкових реалій і підтримувати конкурентоспроможність на міжнародній арені. Стаття досліджує теоретичні основи бренд-менеджменту, вплив цього процесу на формування конкурентних переваг і його роль у інноваційних стратегіях виробничих компаній. Зокрема, розглядаються виклики глобалізації, важливість цифрових платформ і соціальної відповідальності для фор-му¬вання сучасних брендів. Практичні приклади успішних компаній, таких як Tesla та Siemens, демонструють, як ефективне управління брендами стає інструментом не лише маркетин¬гового, але й стратегічного управління в глобальному контексті.