Соціологія економ. діяльності
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Соціологія економ. діяльності за Ключові слова "медіа"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив соціальних мереж та медіа на розвиток ринку праці в Україні(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-09) Шамчук, Анна СергіївнаКваліфікаційна робота за спеціальністю «Соціологія», Освітньою програмою «Соціологія економічної діяльності». Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2025. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню впливу соціальних мереж та медіа на розвиток ринку праці в Україні. Уточнено основні поняття дослідження; проаналізовано наукові підходи вивчення основних понять; надано загальну характеристику розвитку ринку праці в Україні; проаналізовано особливості впливу соцмереж та медіа на ринок праці; розроблено програму соціологічного дослідження; розроблено рекомендації за підсумками власного дослідження. Qualification work in the specialty “Sociology”, Educational program “Sociology of Economic Activity”. State University of Trade and Economics, Kyiv, 2025. The qualification work is devoted to study of the impact of social networks and media on the development of the labor market in Ukraine. The basic concepts of the study are clarified; scientific approaches to the study of basic concepts are analyzed; a general description of the development of the labor market in Ukraine is provided; the peculiarities of the impact of social networks and media on the labor market are analyzed; a program of sociological research is developed; recommendations based on the results of the study are developed.Документ Модель «успішної людини» в суспільстві споживання: соціологічний аналіз(Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет, 2025-09) Козир, Олександра ІгорівнаКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню соціологічного феномену моделі «успішної людини» в умовах суспільства споживання. Уточнено основні поняття; проаналізовано основні наукові підходи до вивчення успішності; визначено соціальну проблему, пов’язану з домінуванням споживчої логіки в уявленнях про успішність і деформацією ціннісного наповнення цієї моделі в умовах війни; розроблено програму соціологічного дослідження; визначено модель «успішної людини» в суспільстві споживання. The qualification work is devoted to the study of the sociological phenomenon of the model of a “successful person” in a consumer society. The basic concepts are clarified; the main scientific approaches to the study of success are analysed; the social problem associated with the dominance of consumer logic in the concept of success and the deformation of the value content of this model in the conditions of war is identified; a program of sociological research is developed; the model of a “successful person” in a consumer society is defined.