суспільні науки І social sciences
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд суспільні науки І social sciences за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РИНОК МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ: ПОТЕНЦІАЛ, КОНКУРЕНЦІЯ, УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Файвішенко, Діана СергіївнаВисвітлено потенціал розвитку ринку мінеральної води, теоретичні та практичні аспекти управління брендом на ринку мінеральної води, визначено сутність та показано роль системи стратегічного управління брендом у сучасному бізнесі. Проаналізовано маркетингові комунікації у системі управління брендом, визначено факторні детермінанти споживчого вибору мінеральної води. Розроблено методологічні положення щодо системи позиціонування бренда на основі системного підходу, виокремлено напрями стратегічного розвитку ринку міне¬ральної води в Україні. Для науковців, керівників і фахівців підприємств, викладачів, аспірантів, студентів закладів вищої освіти економічних спеціальностей.