ІННОВАЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ І ТОРГІВЛІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ІННОВАЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ І ТОРГІВЛІ Частина 2 за Ключові слова "підприємництво"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні засади розроблення асортиментної політики підприємством роздрібної торгівлі ювелірними виробами(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кесарчук, М.Стаття присвячена теоретико-методичним основам розробки асортиментної політики підприємством роздрібної торгівлі ювелірними виробами. У статті розглянуто сутність поняття «асортиментна політика», відображено систему управління асортиментною політикою, визначено основні етапи і завдання даного процесу.Документ Оцінювання конкурентоспроможності підприємства торгівлі на ринку будівельних матеріалів України(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бондарчук, Є.Стаття присвячена дослідженню існуючих методів оцінювання конкурентоспро-можності підприємств, їх адаптацію до специфіки українського ринку, а також розробку нових підходів, які можуть бути застосовані для підвищення ефективності бізнесу в Україні.