ІННОВАЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ І ТОРГІВЛІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ІННОВАЦІЇ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ І ТОРГІВЛІ Частина 2 за Ключові слова "обслуговування клієнтів"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Планування логістичної діяльності мережі ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сколота, В.У сучасних умовах глобалізації та постійного зростання конкуренції ефективне планування логістичних процесів стає ключовим фактором успіху для підприємств роздрібної торгівлі. Дана стаття присвячена дослідженню питань планування логістичної діяльності мережі ТОВ «Епіцентр», одного з провідних роздрібних торговельних ланцюгів на території України. У статті аналізується методологія планування логістичних операцій, враховуючи специфіку діяльності компанії, особливості ринку та вимоги споживачів. Розглядаються стратегічні та тактичні аспекти планування, включаючи управління запасами, оптимізацію транспортних витрат, підвищення рівня обслуговування клієнтів та мінімізацію витрат.Документ Формування інтегрованого ланцюга постачання на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Герасименко, Р.Стаття присвячена питанню формуванню інтегрованих ланцюгів постачання на підприємстві. Досліджено, що інтегровані логістичні ланцюги поставок дозволяють найбільш ефективно реалізувати цілі підприємства, сприяти виходу підприємства з економічної кризи. Формування інтегрованих логістичних ланцюгів постачання дозволяє досягти синергетичного ефекту діяльності підприємства. Завдяки процесу внутрішньої і зовнішньої логістичної інтеграції компанії-учасники можуть зробити ланцюг поставок більш досконалим для максимального задоволення власних потреб та потреб кінцевого споживача.