Логотип репозиторію
  • Yкраї́нська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Yкраї́нська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Al, Zoubi FIras"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Service quality management system of an international hotel chain
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Al, Zoubi FIras
    The hotel industry is a highly competitive market, with many players vying for customer attention. In this global market of services, it is important for hotel chains to have a strong marketing strategy that sets them apart from the competition. This article examines the marketing strategy of Premier Palace, a hotel chain operating in the global market of services. We explore the unique selling proposition of the hotel chain, its branding, target audience, online presence, customer service, loyalty programs, and partnerships. By focusing on these key elements, Premier Palace can differentiate itself from competitors and succeed in a global market of services.

ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній зв'язок