Інформаційні технології та бізнес аналітика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інформаційні технології та бізнес аналітика за Автор "Гученко Олександра Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Системний аналіз ціноутворення у формуванні конкуренто спроможності мережевого супермаркету»(Державний торговельно-економічний університет, 2025-11) Гученко Олександра ПетрівнаВ даній роботі досліджено системний аналіз ціноутворення у формуванні конкурентоспроможності українських мережевих супермаркетів. Вивчено теоретичні аспекти ціноутворення та конкурентоспроможності, а також їх взаємозв'язок. Проаналізовано цінові стратегії провідних українських супермаркетів, таких як Сільпо, АТБ, Novus , з використанням сучасних методів аналізу даних. Проведено порівняння цінової політики обраних мереж супермаркетів, виявлено особливості ціноутворення та регіональні відмінності. У практичній частині роботи наведенні фактори впливу на ціноутворення з метою підвищення конкурентоспроможності супермаркетів. Було виявлено проблемні аспекти та потенційні напрямки для оптимізації ціноутворення, запропоновано впровадження динамічного ціноутворення, використання технологій великих даних для персоналізації цінових пропозицій. Зроблена оцінка потенційного впливу запропонованих змін на загальну конкурентоспроможність мережевих супермаркетів та стійкість бізнесу This paper investigates the systemic analysis of pricing in the formation of competitiveness among Ukrainian chain supermarkets. The theoretical aspects of pricing and competitiveness, as well as their interrelation, are studied. The pricing strategies of leading Ukrainian supermarkets such as Silpo, ATB, Novus are analyzed using modern data analysis methods. A comparison of the pricing policies of selected supermarket chains is conducted, revealing pricing peculiarities and regional differences