2023
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2023 за Автор "Борусевич, В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування та розвиток іміджу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Борусевич, В.У статті розглядається різноманітність тлумачення терміну «імідж», основні завдання та характеристики іміджу, роль позитивного іміджу для підприємства. Також розглянуто основні його функції, структуру, чинники внутрішнього та зовнішнього сере¬до-вища. Наведено основні принципи та етапи формування іміджу підприємства. Охаракте-ризовано взаємозв’язок між такими поняттями, як «імідж», «репутація», «бренд». Визначено перелік зазначених чинників та характер їхнього впливу на імідж підприємства. Розроблено етапи формування іміджу підприємства, застосування яких сприятиме підвищенню його конкурентоспроможності.