МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Автор "Ворошило, М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифрові технології: від штучного інтелекту до персоналізації послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ворошило, М.У статті розглянуто вплив цифрових технологій на розширення сервісів підтримки споживачів. Основні цифрові технології включають впровадження штучного інтелекту та чат-ботів, систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), омніканальні платформи, переваги використання цифрових технологій для підтримки споживачів, включаючи підвищення швидкості обслуговування, підвищення якості обслуговування та персоналізацію послуг, виклики впровадження таких технологій, а також майбутні тренди, такі як розвиток штучного інтелекту, використання блокчейну для безпеки даних та віртуальна і доповнена реальність.