Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Гомона Дмитра Олександровича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ РЕЦЕСІЇ(DTEU, 2024-12) Гомона Дмитра Олександровича; Новак Олена Володимирівнаія глобального маркетингового середовища в умовах глобальної рецесії (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)», м. Київ). У роботі проаналізовано теоретико-практичні основи дослідження маркетингового середовища. Досліджено сутність та впливові чинники міжнародного маркетингового середовища, а також розглянуто методи та інструментарій дослідження міжнародного маркетингового середовища в умовах глобальних рецесійних та кризових явищ. Проведено аналіз маркетингового середовища України в умовах глобальних рецесійних явищ. Здійснено аналіз змін маркетингового середовища провідних країн світу в умовах глобальної рецесії. Визначено напрями та запропоновано шляхи подолання явища рецесії для національної економіки. Здійснено прогнозну оцінку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: глобальне маркетингове середовище, рецесія, трансформація, криза, глобальна рецесія, зміни маркетингового середовища. SUMMARY Homon D.O. Transformation of the global marketing environment in the context of the global recession (based on materials of Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce( ICC Ukraine). The work analyses the theoretical and practical foundations of the study of the marketing environment. It studies essence and influencing factors of the international marketing environment and considers methods and instruments of study of the international marketing environment in the conditions of global recession and crisis phenomena. An analysis of the marketing environment of Ukraine in the context of global recessionary phenomena is carried out. The analysis of changes in the marketing environment of the leading countries of the world in the context of the global recession is carried out. It identifies directions and offers ways of overcoming the recession phenomenon for the national economy. A forecast assessment of the effectiveness of the proposed measures has been made. Keywords: global marketing environment, recession, transformation of the marketing environment, crisis, global recession, changes in the marketing environment. Keywords: global marketing environment, recession, transformation, crisis, global recession, changes in the marketing environment