Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Бородіна Артема Борисовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Формування іміджевої стратегії підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу»(DTEU, 2024-12) Бородіна Артема Борисовича; Лежепьокова Вікторія ГеннадіївнаАНОТАЦІЯ Бородін Артем Борисович. Формування іміджевої стратегії підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу (за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР Україна). Кваліфікаційна робота присвячена актуальним проблемам вдосконалення корпоративного іміджу підприємства у сфері міжнародного бізнесу. У роботі проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», включаючи загальноекономічну характеристику, порівняння іміджу з іншими світовими брендами та диверсифіковану діяльність підприємства. З'ясовано сутність, основні характеристики та визначальні особливості компанії, її місце на ринку логістичних послуг та ефективність бізнес-процесів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності. В результаті проведеного дослідження було обґрунтовано і запропоновано фінансування розвитку системи корпоративного екологічного менеджменту ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА» як ефективний засіб для підвищення іміджу компанії на ринку міжнародної логістики. Ключові слова: корпоративний імідж, екологічний менеджмент, ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», конкурентоспроможність, міжнародний бізнес, логістика, диверсифікація діяльності, розвиток системи екологічного менеджменту. SUMMARY Borodin Artem Borisovich. Formation of the image strategy of an enterprise engaged in international business (based on the materials of ZAMMLER Ukraine LLC). The qualification work is devoted to the actual problems of improving the corporate image of an enterprise in the field of international business. The article provides a comprehensive analysis of the activities of ZAMMLER UKRAINE LLC, including general economic characteristics, comparison of its image with other global brands and diversified activities of the enterprise. The essence, main characteristics and defining features of the company, its place in the logistics services market and the efficiency of business processes aimed at increasing competitiveness are determined. As a result of the study, the author substantiates and proposes financing the development of the corporate environmental management system of ZAMMLER UKRAINE LLC as an effective means of improving the company's image in the international logistics market. Keywords: corporate image, environmental management, ZAMMLER UKRAINE LLC, competitiveness, international business, logistics, diversification of activities, development of the environmental management system.