Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Андрієнко Валерії Олександрівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ КОМУНІКАЦІЙ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Андрієнко Валерії Олександрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Андрієнко В.О. Управління системою інтегрованих комунікацій в глобальному маркетинговому просторі (на матеріалах ТОВ «MACHIYA», м Київ). У кваліфікаційній роботі проаналізовано праці та підходи до управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій. Наведено підходи до визначення поняття «маркетингові комунікації», визначено ключові особливості інтегрованих маркетингових комунікацій, а також досліджено етапи їх формування, окреслено методичні підходи до управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій та показники оцінювання ефективності впроваджених комунікацій підприємства. Проаналізовано глобальне середовище підприємства та його вплив на діяльність компанії, визначено тенденції ринку, а також охарактеризовано управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Здійснено оцінку впливу державної політики на привабливість бізнессередовища України та механізми її підвищення. Запропоновано напрями підвищення ефективності системи інтегрованих комунікацій підприємства, обґрунтовано доцільність впровадження змін у комунікаційну політику підприємства. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, потенційні споживачі, канали комунікації, глобалізація, ідентичність бренду. SUMMARY Andriienko V.O. Management of the system of integrated communications in the global marketing space (based on the materials of LLC ‘MACHIYA’, Kyiv). The qualifying paper analyses works and approaches to management of the system of integrated marketing communications. Approaches to the definition of the concept of ‘marketing communications’ are presented, key features of integrated marketing communications are identified, stages of their formation are studied, methodological approaches to managing the system of integrated marketing communications and indicators for assessing the effectiveness of the enterprise communications are outlined. The global environment of the enterprise and its impact on the activities of the enterprise are analysed, market trends are identified, and the management of integrated marketing communications at the enterprise is characterised. The influence of the state policy on the attractiveness of the business environment of Ukraine and mechanisms for its improvement are analysed. Directions of increase of efficiency of the system of integrated communications of enterprise are offered, expediency of introduction of changes in the communication policy of enterprise is grounded. Keywords: integrated marketing communications, potential consumers, communication channels, globalization, brand identity