Кафедра Економіки та Фінансів Підприємства
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Економіки та Фінансів Підприємства за Автор "Танклевська Наталiя Станіславівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування бюджету продажів підприємства за матеріалами ТОВ «Ротенбергер-Центр», м.Київ(DTEU, 2024-12) Рибачок Вікторії Олександрівни; Танклевська Наталiя СтаніславівнаРибачок В.О. «Формування бюджет продажу підприємства» (за матеріалами ТОВ «Ротенберегр-Центр» , м. Київ). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 051 «Економіка», Освітня програма «Економіка та безпека бізнесу». − Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним аспектам формування бюджету продажу підприємства. Розкрито сутність поняття "бюджет продажу підприємства" та теоретико-методичні основи його формування. Розглянуто основні методи планування продажу підприємства та наведено систему показників, які використовуються для оцінки ефективності бюджетування. Проведено аналіз поточного стану реалізації бюджету продажу та обґрунтовано планові показники продажу на плановий період. Визначено шляхи вдосконалення процесу формування бюджету продажу підприємства на перспективу. Ключові слова: бюджетування, планування продажу, бюджету продажу, товарообіг, обсяги продажів, обсяг закупівель, попит. Rybachok V.O. “Formation of the Sales Budget of an Enterprise” (based on the materials of LLC "Rothenberger-Center," Kyiv). – Manuscript. Final qualifying paper on the specialty 051 "Economics," educational program "Economics and Business Security. - State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of forming the sales budget of an enterprise. The essence of the concept of "sales budget of an enterprise" and the theoretical and methodological foundations for its formation are revealed. Key methods for sales planning are considered, and a system of indicators for evaluating the efficiency of budgeting is presented. An analysis of the current state of sales budget implementation has been conducted, and planned sales indicators for the forecast period have been substantiated. Ways to improve the process of forming the enterprise's sales budget for the future have been identified. Key words: budgeting, sales planning, sales budget, turnover, sales volume, purchase volume, demand.