Міжнародний менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Міжнародний менеджмент за Автор "Вдовенко Дарʼя Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗВИТОК БРЕНДА МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ (за матеріалами ТОВ «ЕПІЦЕНТР - К»)(Державний торговельно-економічний університет, 2025-11) Вдовенко Дарʼя ОлександрівнаВипускна кваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент», Освітньою програмою «Міжнародний менеджмент». Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено розробці комплексу заходів щодо вдосконалення стратегії розвитку бренду міжнародної компанії ТОВ «ЕПІЦЕНТР - К». Метою роботи є розвиток бренда міжнародної компанії ТОВ «Епіцентр». Відповідно до мети, сформульовано і вирішено наступні завдання: − аудит торгового бренду міжнародної компанії ТОВ «Епіцентр» ; − комплекс заходів щодо вдосконалення стратегії розвитку бренду міжнародної компанії ТОВ «Епіцентр»; − аналіз очікуваних результатів від реалізації стратегії розвитку бренду міжнародної компанії ТОВ «Епіцентр». Об’єктом дослідження є процес розвитку бренду ТОВ «ЕПІЦЕНТР». Предмет дослідження – політика розвитку міжнародного бренду підприємства ТОВ «ЕПІЦЕНТР» Qualification work in the specialty "Management", Educational program "International Management". State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the development of a set of measures to improve the brand development strategy of the international company "EPICENTER - K" LLC. The purpose of the work is to develop the brand of the international company "Epicentr" LLC. In accordance with the goal, the following tasks were formulated and solved: - audit of the trade brand of the international company "Epicentr" LLC; - a set of measures to improve the brand development strategy of the international company "Epicenter" LLC; - analysis of the expected results from the implementation of the brand development strategy of the international company "Epicenter" LLC. The object of the study is the development process of the "EPICENTR" LLC brand. The subject of the research is the international brand development policy of the EPICENTER LLC