Кафедра Міжнародного Менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Міжнародного Менеджменту за Автор "Stronska Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Managing the process of entity brand development (based on data of Limited Liability Company “VSESVIT”, Kyiv)(KNUTE, 2020) Stronska TetianaАННОТАЦІЯ Стронська Тетяна Олександрівна Управління розвитком бренда підприємства-суб’єкта ЗЕД Випускна робота для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 073 "Менеджмент", спеціалізація "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності". Київський національний торговельно-економічний університет, 2020. У випускній роботі визначено суть просування бренду, обґрунтовано механізм розвитку процесу просування бренду на підприємстві. Представлено методологічні підходи до оцінки рекламної стратегії. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «ВСЕСВІТ», проаналізовано прозорість та результати зовнішньоекономічної діяльності досліджуваного підприємства. Оцінюється дослідження процесу просування бренду та поточних маркетингових показників компанії. Обґрунтована необхідність пошуку шляхів впровадження інструментів цифрового маркетингу на ТОВ «ВСЕСВІТ». Запропоновано стратегію вдосконалення процесу просування бренду на досліджуваному підприємстві. Дається оцінка ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: процес просування бренду, маркетингова стратегія, стратегія просування бренду, цифровий маркетинг, соціальні мережі, зовнішньоекономічна діяльність. ANNOTATION Stronska Tetiana Oleksandrivna Managing the process of entity brand development Final qualifying paper for obtaining a master's degree in specialty 073 "Management", specialization "Management of foreign economic activities". Kyiv National University of Trade and Economics, 2020. In the final the essence of brand promotion is determined, the mechanism of development of brand promotion process at the company is substantiated. The methodological approaches to the evaluation of the promotional strategy are presented. The financial and economic activity of LLC “VSESVIT” is analyzed, the prosess and results of foreign economic activity of the investigated enterprise is analyzed. The investigation of brand promotion process and current marketing performance of the company is assessed . The necessity of searching the ways of implementation of the tools of digital-marketing on LLC “VSESVIT” is grounded. The strategy of brand promotion process improvement on the investigated enterprise is offered. An assessment of the effectiveness of the proposed measures is given Key words: brand promotion process, marketing strategy, brand promotion strategy, digital marketing, social networks, foreign economic activity.