Кафедра Міжнародного Менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Міжнародного Менеджменту за Автор "Шпаков Микита"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління розвитком бренду підприємства-суб’єкта ЗЕД (на матеріалах ТОВ "Socar", м. Київ )(КНТЕУ, 2020) Шпаков МикитаАНОТАЦІЯ Шпакова Микити Андрійовича. Управління розвитком бренду підприємства-суб'єкта ЗЕД, на основі (ТОВ «Socar»). У роботі досліджується особливості управління розвитком бренду та здійснено розробку напрямів вдосконалення процесу управління розвитком бренду підприємства-суб’єкта ЗЕД на прикладі ТОВ «Socar». У першому розділі роботи був проведений аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Socar», проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства та визначено ефективність управління розвитком бренду ТОВ «Socar». Другий розділ присвячений розробці напрямів підвищення ефективності управління розвитком бренду ТОВ «Socar». Запропоновано заходи щодо його диверсифікації, а також здійснено прогнозну оцінку їх результативності та впливу на результати діяльності ТОВ «Socar». Ключові слова: бренд, складові бренду, управління розвитком бренду, диверсифікація, зовнішньоекономічна діяльність, ринок, глобалізація. ANNOTATION Shpakov Nikita. Management of brand development of the enterprise-subject of foreign economic activity, on the basis of (LLC Socar). The peculiarities of brand development management are investigated in the work and the directions of improving the process of brand development management of the enterprise-subject of foreign economic activity on the example of Socar LLC are developed. The analysis of financial and economic activity of LLC Socar was carried out, the foreign economic activity of the enterprise was analyzed and the efficiency of management of development of the brand of LLC Socar was defined in the first chapter. The second chapter is devoted to the development of areas for improving the efficiency of brand development management of Socar LLC. Measures for its diversification are proposed. A forecast assessment of effectiveness and impact of the proposed measures on the results of Socar LLC was determined. Keywords: brand, brand components, brand development management, diversification, foreign economic activity, market, globalization.