Кафедра Міжнародного Менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Міжнародного Менеджменту за Автор "Мельник Владислав"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конкурентоспроможність вітчизняних виробників на зовнішніх ринках (на матеріалах ТОВ «Київська макаронна фабрика», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Мельник ВладиславАктивізація глобалізаційних процесів у світовому економічному просторі зумовила загострення конкурентної боротьби на зарубіжних ринках, і, як наслідок, виникає необхідність до урахування усього спектру факторів бізнес середовища діяльності підприємства для протидії новим загрозам та адаптації до змін у зовнішньому середовищі. З цього випливає необхідність пошуку нових шляхів підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Конкурентоспроможність є однією із ключових понять сучасної економічної науки, яка має визначальний вплив на успішність функціонування суб’єктів конкурентних відносин, а також ефективність та стабільність розвитку ринкового механізму в цілому. Таким чином, конкурентоспроможність підприємства можна визначити як спроможність підприємства краще забезпечувати пропозицію товарів чи послуг, порівняно із конкурентами, за рахунок надання товарам чи послугам диференційованих властивостей за умов дотримання стандартів якості. Формулювання шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції знайшли своє відображення у численних публікаціях вітчизняних та зарубіжних дослідників. Основні підходи до методології дослідження конкуренції тa конкурентоспроможності закладені в працях таких економістів як І. Ансофф, Я. Базилюк, М. Портер, Д. Рікардо, A.Сміт, Й. Шумпетер, Р. Фатхутдінов тa інших вчених. Крім того проблематикою забезпечення конкурентоспроможностізаймаються такі українські науковці: І. Білецька, Н. Богацька, І. Вініченко, Т. Гринько, В. Дикань, Т. Загорна, М. Долишній, Н. Гомольська, М. Єрмолов, Ю. Іванов, В. Оберемчук, І. Піддубний, А. Піддубна, О. Россіхіна, О. Савчук, А. Юданов та інші. Однак, враховуючи фундаментальний внесок наведених вище вчених, існують окремі вагомі аспекти принципів та ознак конкурентоспроможності підприємств, котрі потребують подальших досліджень задля поглибленого вивчення та аналізу їх сутності. Тому практичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках залишаються малодослідженими, що й обумовлює актуальність дослідження.