061 Журналістика
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 061 Журналістика за Автор "Косогор Ольга Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна діяльність підприємства в соціальних мережах (ТОВ «ТДС Укрспецтехніка»)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Косогор Ольга ВолодимирівнаАктуальність теми зумовлена необхідністю запровадження сучасних способів просування продукції та послуг, а також використання інноваційних торговельних підходів, які відкривають значні можливості у сфері соціальних мереж для досягнення позитивного економічного та соціального ефекту. Це обумовлює зростання інтересу до вивчення соціальних мереж як інструменту для створення та розвитку бізнес-проєктів і стартапів, які стали ключовим елементом сучасного підприємництва. Реальність підтверджує, що соціальні мережі проникли не лише в повсякденне життя людей, але й стали дієвим інструментом для реалізації підприємницьких ідей та запуску бізнес-проєктів. У наш час важко знайти людину без профілю в соціальних мережах чи мобільного пристрою. Крім того, соціальні мережі слугують засобом комунікації та інструментом бізнесу, забезпечуючи отримання прибутку через різноманітні бізнес-операції. Окрім обміну інформацією, користувачі активно займаються купівлею-продажем товарів і послуг, а також здійснюють фінансові операції. У цьому віртуальному середовищі, що залучає мільйони користувачів, відкриваються широкі можливості для створення та розвитку бізнесу з чітко визначеною цільовою аудиторією.