061 Журналістика
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 061 Журналістика за Автор "Каргіна Дарина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікації підприємства в соціальних мережах ПП «Алма-Веко, Фуд»(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Каргіна Дарина ВолодимирівнаАктуальність обраної теми полягає в тому, що харчова промисловість займає значущу нішу в економіці України та її розвитку. Ця галузь досить швидко розвивається спираючись на потреби і побажання споживачів. Попит на продукти ніколи не згасне, тобто і на виробників харчових добавок та сумішей також. Саме через стрімке зростання кількості виробників на ринку та конкуренції підприємства харчової промисловості потребують використання ефективних інструментів, зокрема і комунікаційних. Компанія «Алма-Веко, Фуд» — є одним із найбільших українських виробників комплексних функціональних та смакових сумішей для харчової промисловості. Не дивлячись на різноманіття та вибір продукції, яку представляє компанія та її рекламну і комунікаційну діяльність в соц. мережах, через такі зовнішні чинники, як війна, проблеми зі світлом, недостача кадрів, компанія повинна постійно адаптуватись до нових умов, використовувати ефективні інструменти, зокрема і комунікаційні.