061 Журналістика
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 061 Журналістика за Автор "Думанська Єлизавета Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зв’язки з громадськістю у формуванні корпоративної культури закладу вищої освіти (Державний торговельно-економічний університет)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Думанська Єлизавета ОлександрівнаАктуальність дослідження. Корпоративна культура відіграє важливу роль у забезпеченні стабільності, позитивного іміджу та конкурентоспроможності ЗВО. Вона не лише сприяє згуртованості колективу, а й впливає на рівень задоволеності студентів, ефективність навчального процесу та здатність установи залучати абітурієнтів і партнерів. У свою чергу, зв’язки з громадськістю як інструмент управління корпоративною культурою дозволяють досягати гармонійної взаємодії між внутрішніми та зовнішніми групами, формуючи довіру та репутацію закладу. Таким чином, дослідження зв’язків з громадськістю у формуванні корпоративної культури є своєчасним і необхідним для забезпечення сталого розвитку ЗВО. Питання зв’язків з громадськістю у формуванні корпоративної культури ЗВО досліджували такі науковці, як Литвиненко М., Гудков Д., Воронова Т., Петрова Л., Мельник В., Чурилова О. Їхні праці розкривають взаємозв’язок між комунікаційною діяльністю університетів та їхньою корпоративною культурою, а також визначають основні інструменти PR для побудови ефективних зв’язків із громадськістю.