061 Журналістика
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 061 Журналістика за Автор "Дудченко Вікторія Василівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Медіаімідж закладу вищої освіти засобами реклами та зв'язків з громадськістю (Державний торговельно-економічний університет)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Дудченко Вікторія ВасилівнаАктуальність обраної теми є незаперечною в сучасному конкурентному бізнес-середовищі, адже ефективна PR-діяльність має вирішальне значення для створення та підтримки позитивного іміджу підприємства, його конкурентоспроможності, залучення нових клієнтів, утримання існуючих і зміцнення партнерських зв’язків. У сучасному світі підприємства будь-якої форм власності повинні бути готові впоратися з непередбаченими обставинами, які можуть завдати шкоди їхній репутації, відповідно ефективна PR-діяльність відіграє важливу роль у врегулюванні кризових ситуацій та збереженні довіри споживачів. Сприяючи формуванню стратегічного партнерства з іншими підприємствами, державними та неурядовими організаціями PR-діяльність сприяє розвитку нових можливостей для розвитку та розширення бізнесу, адже це багатогранна стратегія, яка охоплює адаптацію до мінливих комунікаційних тенденцій, управління кризами, формування партнерства та використання цифрових платформ. Оскільки компанії орієнтуються в складності сучасного ринку, ефективний PR стає наріжним каменем їхнього успіху зважаючи на те, що за своєю суттю, PR полягає у створенні та управлінні відносинами між організацією та різними зацікавленими сторонами, включаючи клієнтів, співробітників, інвесторів, ЗМІ, державні установи та громадськість. Стимулюючи позитивні стосунки, PR допомагає встановити довіру, надійність і доброзичливість, які необхідні для довгострокового успіху в епоху цифрових технологій, щоб охопити управління і он-лайн репутацією через залучення соціальних медіа, впливовий маркетинг та створення контенту на цифрових платформах.