ФІНАНСОВІ УСТАНОВИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ДИСБАЛАНСІВ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ФІНАНСОВІ УСТАНОВИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ДИСБАЛАНСІВ за Автор "Москаленко Ю."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна діяльність АТ КБ «ПриватБанк» в умовах воєнного стану в Україні(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Москаленко Ю.Статтю присвячено дослідженню рекламної діяльності АТ КБ «Приватбанк» в умовах воєнного стану в країні. Зокрема, досліджується вплив воєнного конфлікту на рекламну стратегію банку, а також аналізуються виклики та можливості, що виникають в цих умовах. Через призму аналізу існуючих рекламних кампаній, використання цифрових медіа та соціальних мереж, а також взаємодії з медіа та інфлюєнсерами, розглядається ефективність рекламних заходів у певних обставинах. Додатково, у статті розглядаються інноваційні підходи та стратегії АТ КБ «Приватбанк», спрямовані на адаптацію до нових умов та викликів. Висновки статті висвітлюють ефективність рекламної діяльності банку в умовах воєнного стану та надають рекомендації для подальшої його рекламної стратегії.