Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу by Author "Расказов Максим"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ КАФЕ “TULIP”, CМТ. БЕРЕЗНЕГУВАТЕ, МИКОЛАІВСЬКА ОБЛАСТЬ(КНТЕУ, 2020) Расказов МаксимАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. На сьогоднішній день в умовах розвитку ринкової економіки сфера послуг стрімко розвивається і набирає популярності. Особливо швидко розвивається сфера ресторанного бізнесу. Ринок послуг харчування є доси ть динамічним, оскільки безпосередньо залежить від коливань попиту споживачів, їх платоспроможності та загальних змін в економіці країни. Будь -яке підприємство ресторанного господарства діє у відкритій системі зовнішнього середовища, яке певною мірою впливає на умови його функціонування на ринку і має неоднозначну силу та характер впливу на формування конкурентних відносин у сфері ресторанного бізнесу. Дана сфера характеризується досить високим рівнем конкуренції і це обумовлює посилення конкурентної бороть би між закладами ресторанного господарства, появу нових форматів закладів та впровадження інноваційних підходів у діяльності підприємств ресторанного господарства. У зв’язку з цим важливу роль на цьому ринку відіграють маркетингові дослідження, впровадженн я маркетингового планування та комплексу маркетингу на підприємствах, що визначатиме модель їх ринкової поведінки. У зв’язку з цим зростає актуальність вдосконалення маркетингової діяльності у закладах ресторанного господарства. Ступінь розробленості проблеми. Дослідженню концепцій маркетингу та їх еволюції присвячено багато праць багатьох закордонних та вітчизняних вчених. Дане питання розглядають такі закордонні вчені, як Т. Амблер, П. Дойль, Я. Гордон, Ф. Котлер, Ж. -Ж. Ламбен, М. Салліван, Д. Едкок, С. Бутчер, Е. Пейн. Окремі напрями розвитку комплексу маркетингу на підприємствах ресторанного господарства в сучасних умовах ринку розглядаються в наукових економічних дослідженнях таких вітчизняних учених, як Жегуса О.В. та Михайлової М.В., Будашко В.О. та Могильова А.Ю., Красовскої Е.А. та Пчелинцевої Ю.А., Лисечка Н.А. та Разорвина І.В., Тимошенка З.І., Балабанова Л.В. та інших. Не зважаючи на значні дослідження вчених, питання вдосконалення комплексу маркетингу не втратили своєї актуально сті для підприємств ресторанного бізнесу і вимагають подальших досліджень з урахуванням різноманітних особливостей сфери ресторанного бізнесу, оскільки дана сфера характеризується стрімким розвитком і високою конкуренцією. Метою випускної кваліфікаційної р оботи є дослідження та вивчення особливостей комплексу маркетингу на підприємстві ресторанного господарства кафе ―Tulip‖ та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення існуючого комплексу маркетингу на підприємстві. У відповідності до мети роботи було по ставлено та вирішено такі завдання: - визначено теоретичні основи комплексу маркетингу в закладах ресторанного господарства; - проведено огляд основних концепцій комплексу маркетингу на підприємствах ресторанного господарства; - досліджено процес формування комплексу маркетингу на підприємствах ресторанного господарства; - проаналізовано організаційно-економічну характеристику кафе «Tulip»; - проаналізовано комплекс маркетингу закладу та надано йому оцінку; - оцінено результативність діяльності закладу; - проведено удосконалення комплексу маркетингу кафе ―Tulip‖; - надано рекомендації щодо розширення асортименту страв закладу; - надано рекомендації щодо удосконалення існуючого комплексу маркетингу. Об’єктом дослідження є особливості функціонування та розвитку підприємства ресторанного господарства в умовах сучасного ринку. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні питання формування і використання комплексу маркетингу у кафе ―Tulip‖