Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Загребельна Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ REVENUE МЕНЕДЖМЕНТ ГОТЕЛЮ «ОПЕРА», М. КИЇВ.(КНТЕУ, 2020) Загребельна ВікторіяЯк відомо, на сьогоднішній день, одним із головних цілей будь-якого підприємства максимізація доходу. Останнім часом все більше науковці в-економістів приділяють даному питанню багато уваги. Звісно, дохід є одним із ключових аспектів підприємства, який визн ачає його рентабельність, можливість розвитку в тій чи іншій сфері. Проте, більшість підприємств сьогодні, не замислюються над питанням, а як саме слід розпорядитися доходами, так щоб бути в виграші. В перше цим питанням зайнялися, авіа-компанії, які маючи значні прибутки не могли ними правильно розпоряджатися. На допомогу прийшов новий підхід у плануванні доходами на підприємстві, так званий Revenue менеджмент. В першому значенні, його задачею було продати конкретний продукт-конкретному покупцю, за визначену ціну, яка в свою чергу буде максимальною з точки зору прибутку і не такою захмарною для покупця. На сьогоднішній день ми теж спостерігаємо даний аспект, проте в дещо іншому світлі. Показавши значні покращення в плані доходу, Revenue менеджмент вже перейшов і на інші сфери бізнесу. Актуальність теми дослідження. Сьогодні Revenue менеджмент представляє собою різноманіття, прийомів та засобів, моделей прогнозування, та інших підходів, метою яких є вказати правильний шлях розвитку підприємства. Однією із сфер, де широко застосовується концепція Revenue менеджменту є готельний бізнес. Дана сфера відіграє ключову роль, як в економіці країни так і в цілому, сьогоднішній світ відкритий для кожної людини, а подорожі є невід’ємною частиною звичайного, побуту. Сьогодні все більше і більше готелів усвідомлюють, що управління доходами є ключовим інструментом отримання конкурентних переваг та успішного розвитку. Коли підприємства використовують цю технологію належним чином, що включає операції зі збору відповідних даних, їх аналіз, 8 оптимізацію та контроль, можна досягти найкращого відповідності між попитом та пропозицією на готельні послуги, що може призвести до збільшення доходу, а також надати конкурентні переваги. Методи управління доходами застосовуються у багатьох галузях - до тих пір, поки клієнти вважають отриману політику справедливою. На сьогодні існує багато інструментів, які допомагають перетворити управління доходами на успішний інструмент, який допомагає підприємству досягти своєї кінцевої мети. Мета роботи. Наукове обґрунтування та розробка рекомендацій щодо удосконалення системи Revenue менеджменту суб’єкта готельного бізнесу. Відповідно до встановленої мети в даному дослідженні поставлені та вирішені наступні завдання: – визначити особливостi Revenue менеджменту в готелi; – описати джерела формування доходів на підприємствах готельного господарства; – запропонувати особливості управління доходами в готелі «Опера», м.Київ; – надати характеристику готелю «Опера», м. Киïв; – здійснити аналіз методів збільшення доходів готелю «Опера»; – обґрунтувати пріоритетні напрями формування та реалізації стратегії Revenue менеджменту готелю; – оцінити ефективності запропонованих заходів щодо вдосконалення системи управління доходами готелю Об’єкт дослідження. Процес формування стратегії збільшення доходів суб’єкта готельного бізнесу Предмет дослідження. теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації інструментів Revenue менеджменту в готелі «Опера».