Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Дзюбенко Авеліна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ КЕЙТЕРИНГОВОЇ КОМПАНІЇ «DZYGA-CATERING», М. КИЇВ(КНТЕУ, 2020) Дзюбенко АвелінаАктуальність теми. Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що в даний час ми спостерігаємо активний розвиток маркетингу, як в цілому світі, так і в Україні. Актуальність проблем розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій̆ як чинника конкурентоспроможності підприємств, що реалізовують послуги готельно-ресторанного бізнесу, недостатність їхнього теоретичного розгляду та практичного застосування, зумовили вибір теми роботи, мету, завдання та напрямки дослідження. Високий та продуманий підхід до просування бізнесу через маркетинг забезпечує швидке зростання прибутку підприємства, що дозволяє підприємству диверсифікувати бізнес. Конкуренція на світовому ринку посилюється, і, отже, компаніям необхідно більше коштів витрачати на просування саме свого товару, щоб він не загубився серед маси інших, на створення унікальних, принципово нових товарів. Американські та європейські компанії відводять провідну роль науково-дослідної діяльності. Маркетологи розуміють необхідність направлення своїх зусиль на спеціальні сегменти ринку, щоб уникнути непотрібних витрат і максимізувати вплив на споживачів. У той же час світова економічна криза призвела до скорочення маркетингових бюджетів. Однак при цьому зростає необхідність пошуку економічних і одночасно ефективних способів комунікації зі споживачами. Тому роль інтегрованих маркетингових комунікацій зростає з кожним днем. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Окремі проблеми розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій досліджували такі зарубіжні та вітчизняні вчені-економісти: Мазаракі А.А., Дубовик Т.В. Мозер К., Бойко М.Г., Дойль П., Бернет Дж., Моріарті С., Леві М., Вейтц Б.А., Ян В. Віктор, Сіняєва І.М., Маслова Т.Д., Божук С.Г. та ін. Розгляд їх як ресурсу представлено у працях Павленка А.Ф., Войчак А.В., Примак Т.О., Голубкової О.М. та ін. Особливості формування та розвитку ІМК розглянуто у працях Лемана Р., Віннера Р., Леві М., Вейтц Б.А., Бланка І.О.. Зарубіжний і вітчизняний досвід вирішення проблеми інтегрованих маркетингових комунікацій дозволяє виділити базові сфери, які можна включити до ІМК. Окремі аспекти формування лояльності клієнтів організацій розглядали такі українські науковці: Ведмідь Н.І., Д.В. Очеретін, Зозульов І.В. Науково-методичні рекомендації обґрунтування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств повинні розглядатися і через призму їх галузевої адаптації. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад управління інтегрованих маркетингових комунікацій та розроблення рекомендацій щодо їх ефективного застосування в діяльності суб’єкта ресторанного господарства. Завдання випускної кваліфікаційної роботи: - проаналізувати теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій; - дослідити інтегровані маркетингові комунікації в підприємтсві ресторанного бізнесу шляхом розмежування концептуальних меж, визначити, яку роль відіграють інтегровані маркетингові комунікаці в сучасному управлінні - проаналізувати господарську діяльність кейтерингової компанії DZYGA в м.Київ; - оцінити результативність застосування інтегрованих маркетингових комунікацій кейтерингової компанії в м.Київ; - розробити практичну модель використання інтегрованих маркетингових комунікацій, яка допоможе підприємству стати лідером серед конкурентів; - зпрогнозувати подальший розвиток компанії DZYGA кейтеринг, якщо суб’єкт ресторанної діяльності застосує усі рекомендації щодо впровадження маркетингових комунікацій. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади реалізації локального маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу. Об’єкт дослідження – це процес впровадження та управління інтегрованих маркетингових комунікацій у суб’єкт ресторанного господарства. Методи дослідження. У випускній кваліфікаційній роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження інтегрованих маркетингових комунікацій. Застосовано методи синтезу, аналізу та систематизації для уточнення теоретичного поняття, систематизації ознак та визначення змісту процесу формування інтегрованих маркетингових комунікацій. Були використані матеріали анкетування, дані мережі Інтернет, дані інформаційної бази КНТЕУ та власні аналітичні розрахунки.