Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Білоус Оксана"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічний аналіз діяльності готелю "Гостинність", м.Київ(КНТЕУ, 2020) Білоус ОксанаАктуальність теми. В сучасних умовах посилення конкурентної боротьби в сфері готельного бізнесу підприємства все більше зосереджують увагу на вироблення довгострокової стратегії управління. Формування стратегічної поведінки полягає у визначені напрямків розвитку, розробки заходів щодо ефективного наближення до обраної мети, а також контролі і оцінці процесу реалізації обраної стратегії. Разом з тим, остання подія, яка значно вплинула на індустрію гостинності у всьому світі, зокрема пандемія COVID-19, змушує підприємства, у тому числі – готельного бізнесу – шукати адаптивні інструменти свого подальшого існування та розвитку. Процес вироблення стратегії для кожного підприємства унікальний, він залежить від таких факторів, як позиції підприємства на ринку, динаміки його розвитку, потенціалу, впливу зовнішніх факторів, зокрема економічного стану в країні, поводження конкурентів, культурного середовища. В данній роботі був проведений аналіз основних напрямків діяльності підприємства в сучасних умовах конкурентної боротьби. Необхідність таких досліджень свідчить про актуальність проблеми. Дослідженням стратегічного аналізу присвячені наукові роботи багатьох вітчизняних та зарубіжних вчених. Вагомий внесок зробили Василенко В., Головко Т.В., Карлофф Б., Галушка З., Комарницький І., Портер М., Сарай Н., Виханський О., Ткаченко Т., Парасій-Вергуненко І., Калінеску Т., Романовька Ю., Кирилова О., Давидов Г., Ансофф І., Томпсон А., Шершньова З., Боумен К., Г. Мінцберг, А. Стрікленд та інші. Значний інтерес до вирішення стратегічних проблем породжується постійною появою нових конкурентів, впровадження на ринок готельного бізнесу нових інноваційних технологій та, у зв’язку з цим, нових можливостей для бізнесу, що обумовлює актуальність наукових досліджень. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад формування і реалізації стратегічного аналізу та розроблення рекомендацій щодо удосконалення механізму його здійснення в діяльності суб’єкта готельного бізнесу Досягнення мети роботи передбачає вирішення наступних завдань: - дослідити теоретичні засади стратегічного аналізу та визначити перспективи його застосування у діяльності підприємств готельного бізнесу; - надати характеристику прикладної методики оцінювання ефективності стратегічного аналізу у готельному бізнесі; - провести аналіз господарської діяльності готелю «Гостинність»; - проаналізувати ступінь ефективності здійснення стратегічного аналізу діяльності досліджуваного суб’єкта готельного бізнесу; - здійснення моніторингу основних засад забезпечення конкурентних переваг функціонування готелю «Гостинність»; - розроблення рекомендацій щодо здійснення інноваційних напрямів стратегічного аналізу діяльності досліджуваного підприємства; - надати обгрунтування програми заходів з удосконалення стратегічного аналізу діяльності готелю «Гостинність» Об’єктом дослідження є процес формування і реалізації стратегічного аналізу суб’єкта готельного бізнесу Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади розробки та реалізації стратегічного аналізу суб’єкта готельного бізнесу Методи дослідження. Дослідження стратегічного аналізу проводилися на основі загальноприйнятих методів: наукового абстрагування; аналізу і синтезу; індукції і дедукції (для ідентифікації стратегічного аналізу з точки зору науки і практики, визначення змістових характеристик його інструментів, систематизації напрямів, методів та форм їх застосування на підприємствах готельного господарства); статистичного та порівняльного аналізу; систематизації та узагальнення (для обробки даних статистичних органів, визначення тенденцій розвитку підприємств та виявлення вплив у на результати їх діяльності); анкетування споживачів готельних послуг (для визначення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства за рахунок виявлення сильних та слабких сторін); графічного (для покращення сприйняття досліджень).