2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Автор "Гаджук, І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Чинники маркетингового середовища підприємства на ринку світло- та електротехніки(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гаджук, І.У статті розглядаються основні чинники маркетингового середовища, що впливають на діяльність підприємства, яке працює на ринку світлотехніки та електротехніки. Визначено особливості впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на формування маркетингових стратегій підприємств. Акцентовано увагу на значущості адаптації підприємств до змінних умов та необхідності впровадження енергоефективних та інноваційних рішень для забез¬печення конкурентоспроможності на сучасному ринку світлотехніки та електротехніки.