2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Автор "Бородиня, В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інноваційні інструменти позиціонування бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Бородиня, В.У статті досліджуються інноваційні інструменти позиціонування бренду в умовах сучасного динамічного ринку. Проаналізовано ключові підходи до формування унікальної ціннісної пропозиції та висвітлено роль цифрових технологій у підвищенні ефективності комунікаційних стратегій. Особливу увагу приділено застосуванню штучного інтелекту, Big Data та віртуальної/доповненої реальності для створення персоніфікованого досвіду споживачів. Запропоновано практичні рекомендації щодо інтеграції цих інструментів у маркетингові стратегії підприємств з метою зміцнення позицій бренду та забезпечення його конкурентоспроможності.