2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Автор "Блажієвська, І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтернет-маркетингові комунікації: структура та специфіка(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Блажієвська, І.Актуальність статті обумовлена швидким розвитком цифрових технологій та зростанням ролі інтернет-маркетингових комунікацій у бізнес-середовищі. В умовах глобалізації та цифровізації традиційні методи маркетингових комунікацій поступово відходять на другий план, поступаючись місцем інтерактивним засобам, які дозволяють бізнесам ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, підвищувати персоналізацію та точність таргетування. У статті розглядаються основні засоби інтернет-маркетингових комунікацій, що забезпечують конкурентоспроможність компаній, допомагають оптимі-зувати маркетингові стратегії та адаптуватися до швидко змінюваного ринку.