DIGITAL-РЕКЛАМА
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд DIGITAL-РЕКЛАМА за Автор "Потоцька, М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Просування рекламного агентства у соціальних мережах та масмедіа(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Потоцька, М.У статті наведено основні характеристики інформаційного середовища Інтернет, досліджено специфічні особливості рекламного агентства як об’єкта просування, а також визначено актуальні стратегії просування в мережі Інтернет для рекламних агентств. Проведено аналіз практики просування рекламного агентства через соціальні мережі та масмедіа на прикладі ТОВ «Vivid», на основі якого визначено недолік рекламної діяльності агентства, а саме відсутність планування. За результатами аналізу практики просування рекламного агентства запропоновано план просування рекламного агентства ТОВ «Vivid».