Кафедра Комп'ютерних Наук та Інформаційних Систем
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Комп'ютерних Наук та Інформаційних Систем за Автор "Томашевська Тетяна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗРОБКА КОП’ЮТЕРНОЇ ГРИ В ЖАНРІ FPS З ВИКОРИСТАННЯМ ІГРОВОГО РУШІЯ UNITY(DTEU, 2024-12) Нагорний Андрій Олегович; Томашевська Тетяна ВолодимирівнаУ кваліфікаційній роботі здійснено комплексну розробку комп'ютерної гри в жанрі FPS (First-Person Shooter) з використанням ігрового рушія Unity. Теоретично обґрунтовано основні принципи створення ігрових механік та динамічного ігрового процесу. Запропоновано концепцію розробки гри, яка включає проектування ігрового рівня, розробку персонажів і механік стрільби, а також інтеграцію візуальних ефектів.т Результати дослідження підтверджують можливості рушія Unity у створенні ігор жанру FPS, акцентуючи увагу на важливості інтеграції сучасних технологій у процес розробки. Запропоновані рішення можуть бути використані як основа для подальшого розвитку проектів у сфері комп'ютерних ігор. Ключові слова: комп'ютерна гра, FPS, Unity, ігрові механіки, проектування, візуальні ефекти. The qualification work a comprehensive development of a computer game in the genre of FPS (First-Person Shooter) using the Unity game engine was carried out. The basic principles of creating game mechanics and dynamic gameplay are theoretically substantiated. The concept of game development is proposed, which includes the design of the game level, character development and shooting mechanics, as well as the integration of visual effects.t The results of the study confirm the capabilities of the Unity engine in creating FPS games, emphasizing the importance of integrating modern technologies into the development process. The proposed solutions can be used as a basis for further development of projects in the field of computer games. Keywords: computer game, FPS, Unity, game mechanics, design, visual effectsДокумент Розробка та програмна реалізація веб проєкту обміну контентом з використанням React Server Components(DTEU, 2024-12) Кушніра Євгенія Олександровича; Томашевська Тетяна ВолодимирівнаУ кваліфікаційній роботі проведено комплексне дослідження та розробка Web орієнтованої системи обміну контентом з використанням React Server Components, спрямованої на дослідження використання архітектурного патерну React Server Components для побудови вебдодатку та порівняння продуктивності системи з React Server Components та без. Проведено детальний огляд фреймворків та мета фреймворків, архітектурних патернів що використовуються в фреймворках та мета фреймворках, метрик які можна збирати для виміру продуктивності вебдодатку, сформульовано вимоги до системи обміну контентом з використанням React Server Components, побудовано UML діаграми, а саме: діаграму варіантів використання, діаграму послідовності та розроблена модель бази даних. На основі цього аналізу було розроблено Web орієнтовану систему обміну контентом з використанням React Server Components та мета фреймворку. Після побудови системи були зібрані дані продуктивності двох систем, які протестовані з використанням тесту Стьюдента. Ключові слова: Web орієнтовані система, React Server Components, система обміну контентом, UML діаграми, моделювання бази даних, тест Стьюдента, Core Web Vitals. The qualification work encompasses a comprehensive research and development project was undertaken to investigate the potential use of the React Server Components architectural pattern for the construction of a web application. The project also sought to evaluate the performance of the system with and without React Server Components. A comprehensive overview of the various frameworks and meta frameworks, the architectural patterns employed in these frameworks and meta--frameworks, and the metrics that can be utilized to assess the performance of a web application was developed. Additionally, the requirements for a content exchange system utilizing React Server Components, as well as the UML diagrams, specifically a use case diagram, a sequence diagram, and a database model, were created. Based on the aforementioned analysis, a web--oriented content exchange system utilising React Server Components and a framework meta was developed. Following the construction of the system, performance data for the two systems was gathered and evaluated using Student's test. Keywords: web--oriented system, React Server Components, content exchange system, UML diagrams, database modelling, Student's test, Core Web Vitals.