Кафедра Комп'ютерних Наук та Інформаційних Систем
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Комп'ютерних Наук та Інформаційних Систем за Автор "Нечепуренко Андрій Ігоревич"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Програмна розробка інструментарію для виявлення та захисту від загроз в інформаційних системах(DTEU, 2024-12) Тішко Євгеній Геннадійович; Нечепуренко Андрій ІгоревичУ роботі розглядаються питання програмної розробка інструментарію для виявлення та захисту від загроз в інформаційних системах. Мета роботи полягає в розробці програмного інструментарію для виявлення та захисту від загроз в інформаційних системах. У процесі роботи досліджувалися сучасні методи створення інформаційних систем, та захисту від зараження та взломів. Результатом роботи є програмний код аналізу та виявлення загроз в інформаційній систем. Обсяг роботи: 49 сторінок, 4 ілюстрацій, 10 таблиць, 12 використаних джерел, 2 додаткт. Ключові слова: інформаційна система, захист інформації, програмний код. This paper considers the issue of software development of tools for detecting and protecting against threats in information systems. The purpose of the work is to develop software tools for detecting and protecting against threats in information systems. In the process of work, modern methods of creating information systems and protection against infection and hacking were studied. The result of the work is the program code for the analysis and detection of threats in information systems. Explanatory note: 49 p., 4 fig., 10 tables, 12 references, 2 appendices. Keywords: information system, information protection, program code.Документ Проєктування архітектури та програмна реалізація адміністративної панелі інформаційної системи(DTEU, 2024-12) Сніцар Марина Сергіївна; Нечепуренко Андрій ІгоревичКваліфікаційна робота присвячена темі проектування архітектури та програмної реалізації адміністративної панелі інформаційної системи на основі мови програмування Python. У роботі розглядаються основні етапи створення інформаційних систем з акцентом на розробку адміністративних панелей, які є ключовими для управління контентом, користувачами та даними. Основною частиною роботи є розробка ефективної, гнучкої та масштабованої архітектури адміністративної панелі, яка забезпечує зручне управління інформаційними ресурсами системи. В результаті роботи була створена адміністративна панель, яка забезпечує легкість у використанні, високу функціональність та можливість подальшого масштабування. Ключові слова: проєктування архітектури, адміністративна панель, інформаційна система, Python, Django, програмна реалізація, безпека даних, управління доступом, веб-розробка, масштабованість, модульність, оптимізація продуктивності. The qualification work is devoted to the design of the architecture and software implementation of the administrative panel of an information system based on the Python programming language. The work examines the main stages of creating information systems with an emphasis on the development of administrative panels, which are key to managing content, users, and data. The main part of the work is the development of an efficient, flexible and scalable architecture of the administrative panel, which provides convenient management of the system's information resources. As a result of the work, an administrative panel was created that provides ease of use, high functionality, and the possibility of further scaling. Keywords: architecture design, administrative panel, information system, Python, Django, software implementation, data security, access control, web development, scalability, modularity, performance optimization.Документ Розробка комп’ютерної гри з використанням ігрового рушія: Unreal Engine(DTEU, 2024-12) Міщенко Дмитро Артемович; Нечепуренко Андрій ІгоревичУ кваліфікаційній роботі здійснено многоетапну розробку нової гри з використанням ігрового рушія, з метою підвищення зацікавленості інді-розробників до Unreal Engine 5. У процесі роботи було проаналізовані сучасні рушії, процес розробки відеоігор, бюджетність різних жанрів в Україні, піратство , зацікавленість суспільства іграм зараз. Розроблено метод розробки створювання якісного продукту для продажу в ігрових платформах. Результатом роботи є працездатний программний файл, який містить в собі відеоігру в жанрі інді. Ключові слова: ігровий рушій, інді , програмний код, блюпринт, матеріальні моделі, інформаційна технологія. The the qualification work, a multi-stage development of a new game using a game engine was carried out in order to increase the interest of indie developers in Unreal Engine 5. In the course of the work, modern engines, the process of video game development, the budget of various genres in Ukraine, piracy, and the interest of society in games today were analysed. A method of developing a quality product for sale on gaming platforms was developed. The result of the work is a workable program file that contains a video game in the indie genre. Keywords: game engine, indie, program code, blue print, material models, information technology.