Кафедра Комп'ютерних Наук та Інформаційних Систем
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Комп'ютерних Наук та Інформаційних Систем за Автор "Нагорний Андрій Олегович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗРОБКА КОП’ЮТЕРНОЇ ГРИ В ЖАНРІ FPS З ВИКОРИСТАННЯМ ІГРОВОГО РУШІЯ UNITY(DTEU, 2024-12) Нагорний Андрій Олегович; Томашевська Тетяна ВолодимирівнаУ кваліфікаційній роботі здійснено комплексну розробку комп'ютерної гри в жанрі FPS (First-Person Shooter) з використанням ігрового рушія Unity. Теоретично обґрунтовано основні принципи створення ігрових механік та динамічного ігрового процесу. Запропоновано концепцію розробки гри, яка включає проектування ігрового рівня, розробку персонажів і механік стрільби, а також інтеграцію візуальних ефектів.т Результати дослідження підтверджують можливості рушія Unity у створенні ігор жанру FPS, акцентуючи увагу на важливості інтеграції сучасних технологій у процес розробки. Запропоновані рішення можуть бути використані як основа для подальшого розвитку проектів у сфері комп'ютерних ігор. Ключові слова: комп'ютерна гра, FPS, Unity, ігрові механіки, проектування, візуальні ефекти. The qualification work a comprehensive development of a computer game in the genre of FPS (First-Person Shooter) using the Unity game engine was carried out. The basic principles of creating game mechanics and dynamic gameplay are theoretically substantiated. The concept of game development is proposed, which includes the design of the game level, character development and shooting mechanics, as well as the integration of visual effects.t The results of the study confirm the capabilities of the Unity engine in creating FPS games, emphasizing the importance of integrating modern technologies into the development process. The proposed solutions can be used as a basis for further development of projects in the field of computer games. Keywords: computer game, FPS, Unity, game mechanics, design, visual effects