2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Автор "Максимішина, Вікторія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Максимішина, Вікторія СергіївнаУ кваліфікаційній роботі досліджено клієнтоорієнтовану взамодію. Метою теоретично обґрунтувати та емпірично визначити психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування. У дослідженні взяли участь 40 осіб. У першому розділі розглянуті аналіз проблеми клієнтоорієнтованого підходу у бізнесі. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками (КОС-2), (BEES), (MBI) та авторською анкетою. Розроблено рекомендації щодо розвитку клієнтоорієнтованої взаємодії, зокрема через емпатію, зворотний зв’язок, навчання, командну взаємодію, мотивацію та інтеграцію принципів клієнтоорієнтованості в корпоративну культуру. The qualification work investigates client-oriented interaction. The aim is to theoretically substantiate and empirically determine the psychological features of effective customer-oriented interaction of catering workers. The study involved 40 people. The first section analyzes the problem of customer-oriented approach in business. In the second section, an empirical study was conducted using the methods (KOS-2), (BEES), (MBI) and the author's questionnaire. Recommendations for the development of customer-oriented interaction, in particular through empathy, feedback, training, teamwork, motivation and integration of customer-oriented principles into corporate culture, are developed.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Максимішина, Вікторія СергіївнаУ кваліфікаційній роботі досліджено клієнтоорієнтовану взамодію. Метою теоретично обґрунтувати та емпірично визначити психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування. У дослідженні взяли участь 40 осіб. У першому розділі розглянуті аналіз проблеми клієнтоорієнтованого підходу у бізнесі. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками (КОС-2), (BEES), (MBI) та авторською анкетою. Розроблено рекомендації щодо розвитку клієнтоорієнтованої взаємодії, зокрема через емпатію, зворотний зв’язок, навчання, командну взаємодію, мотивацію та інтеграцію принципів клієнтоорієнтованості в корпоративну культуру. The qualification work investigates client-oriented interaction. The aim is to theoretically substantiate and empirically determine the psychological features of effective customer-oriented interaction of catering workers. The study involved 40 people. The first section analyzes the problem of customer-oriented approach in business. In the second section, an empirical study was conducted using the methods (KOS-2), (BEES), (MBI) and the author's questionnaire. Recommendations for the development of customer-oriented interaction, in particular through empathy, feedback, training, teamwork, motivation and integration of customer-oriented principles into corporate culture, are developed.