2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Автор "Балабух, В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання штучного інтелекту в рекламі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Балабух, В.У статті розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) в процесі створення та розповсюдження рекламної кампанії. Виявлено позитивні та негативні риси застосування штучного інтелекту в роботі маркетологів. Отримані результати показують, що використання ШІ має дуже багато переваг, проте і значних негативних елементів, наприклад, етичні питання. У подальшому результати цього дослідження можуть використовуватися для покращення практики використання штучного інтелекту в рекламі, особливо в процесі дослідження цільової аудиторії, створення контент-плану, розробки рекламних текстів та зображень.