ФІНАНСОВІ УСТАНОВИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ДИСБАЛАНСІВ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ФІНАНСОВІ УСТАНОВИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ДИСБАЛАНСІВ за Автор "Закидальська, Ю."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні рекламні тренди у банківському секторі на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Закидальська, Ю.Статтю присвячено дослідженню рекламної діяльності банків. Розглянуто сучасні тенденції в рекламній діяльності та вплив цифрових технологій на маркетингову стратегію. Особливу увагу приділено інтерактивній та відеорекламі як ключовим напрямам маркетингу. Розглянуто цифрові інструменти, що використовуються АТ КБ «ПриватБанк», такі як SEO, контекстна реклама, соціальні мережі, штучний інтелект для персоналізації рекламних повідомлень. Проаналізовано омніканальний підхід банку для покращення взаємодії з клієнтами.