073 Менеджмент
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Баранов Максим Олегович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Баранов Максим ОлеговичГотельно-ресторанний бізнес – це один із ключових секторів індустрії гостинності, основною метою якого є прийом, розміщення та надання послуг, пов'язаних з перебуванням клієнтів поза межами їх постійного місця проживання, а також організація харчування. Через через злочинне повномасштабне вторгнення російської Федерації в Україну 24 лютого 2024 року, в умовах війни у багатьох суб’єктах готельного бізнесу відбулись суттєві зміни. Крім існуючих умов війни, існує велика кількість чинників які вже зʼявляються, або будуть зʼявлятись у найближчому майбутньому. Ці зміни, поряд із загрозами безпеки, вимагають інтеграції нововведень для забезпечення безпеки гостей та підвищення репутації закладів. Ключовим елементом успішної роботи готелю є використання рекламних технологій, що включає соціальні медіа, створення каналів комунікацій та використання партнерських платформ.