Кафедра Економічної Теорії та Конкурентної Політики
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Економічної Теорії та Конкурентної Політики за Автор "Ніколаєць Катерина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічний аналіз ринку електронної комерції(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Сироткіна Максима Володиморовича; Ніколаєць Катерина МиколаївнаВипускна кваліфікаційна робота присвячена розробці стратегії розвитку електронної комерції в Україні в умовах російсько-української війни. В роботі проаналізовані ключові аспекти ведення електронної комерції, її сутність та особливості, а також визначені основні напрями її розвитку. Розглянуто сучасний стан ринку електронної комерції в Україні та ЄС, правове забезпечення функціонування цієї галузі, а також ефективність її розвитку. Окрему увагу приділено перспективам стратегічного розвитку електронної комерції в системі національної економіки України та пріоритетним напрямкам її активізації в умовах війни. Робота включає пропозиції щодо удосконалення правового середовища, розвитку інфраструктури та залучення інвестицій для підтримки розвитку електронної комерції. Ключові слова: електронна комерція, стратегічний розвиток, національна економіка, бізнес-моделі, правове забезпечення. The graduation thesis is dedicated to creating a strategy for the development of e-commerce in Ukraine under the conditions of the Russian-Ukrainian war. The work analyzes key aspects of e-commerce, its essence and features, and identifies the main areas of its development. The current state of the e-commerce market in Ukraine and the EU, the legal framework of this sector’s operations, and its effectiveness are reviewed. Special attention is given to the prospects for the strategic development of e-commerce in Ukraine's national economy and main focus areas for its activation during the war. The thesis includes proposals for improving the legal environment, developing infrastructure, and attracting investment to support the growth of e-commerce. Keywords: e-commerce, strategic development, national economy, business models, legal framework.