Кафедра Торговельного Підприємництва та Логістики
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Торговельного Підприємництва та Логістики за Автор "Мирошниченко Катерини Анатоліївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація товаропостачання непродовольчих товарів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Мирошниченко Катерини Анатоліївни; Вжитинська Ксенія ЮріївнаКваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам управління продажем товарів товариством з обмеженою відповідальністю «ЕПІЦЕНТР К». У роботі досліджено механізми побудови ефективних партнерських відносин з постачальниками на прикладі співпраці з компанією Knauf. Автор роботи детально досліджує ключові фактори, що впливають на успішність продажів у великих торгових мережах, такі як організація торгових процесів. Запропоновано співпрацю "Епіцентр К" з Knauf, що є перспективним проектом, який дозволить обом компаніям досягти значних успіхів на ринку будівельних матеріалів. Запропонований план дій є основою для подальшої деталізації та розробки конкретних заходів. Ключові слова: продаж, товари, товаропостачання, підприємство торгівлі, непродовольчі товари, співпраця. The qualification work is devoted to the theoretical, methodical and practical principles of managing the sale of goods by the limited liability company "EPICENTER K". The work explores the mechanisms of building effective partnerships with suppliers using the example of cooperation with the Knauf company. The author of the work examines in detail the key factors affecting the success of sales in large retail chains, such as the organization of sales processes, inventory management. "Epicenter K" cooperation with Knauf is proposed, which is a promising project that will allow both companies to achieve significant success in the building materials market. The proposed action plan is the basis for further detailing and development of specific measures. Key words: sale, goods, trade enterprise, non-food products, cooperation.